Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 1 februari 2016

Hallo ik ben er weer!!!!!

Hallo allemaal,

Het heeft lang geduurd maar ik ben weer terug!!!!!

De smoes druk,druk,druk geloven jullie vast niet meer maar toch is het nog steeds zo.Het is nog steeds druk met mijn baan bij Douwe Egberts en ben toevallig afgelopen 11 januari 50 geworden en dan denk je ik doe het allemaal wel effe maar helaas dan merken we toch dat we helaas geen 20 meer zijn. Mijn hoofdje wil vaak wel alleen mijn lichaam niet, herkennen jullie dat?

Inmiddels zal het een ieder niet ontgaan zijn maar heb afscheid genomen van mijn lange haar sinds eind oktober. Ja na 30 jaar werd ik het lange haar zat en wilde voor mijn 50ste mijn wilde haren kwijt whawhawha!!!!
En zo ging het erbij de kapper aan toe!

En nu anno januari 2016 draag ik het zo met blonde plukjes in mijn haar!

En niet alleen ik heb een metamorfose ondergaan, mijn scrapkamer hebben we ook helemaal opgepimpt en wel in de bekende Nita-kleurtjes.










Is het een Nitakamer of niet???


Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe kamer en de Kallaxkasten van Ikea zijn super!!!!

Achter de schermen ben ik de laatste tijd bezig geweest met het inkopen doen van allerlei spullen voor Project Life. Ze liggen op mijn bureau maar helaas is er nog niets uit handen gekomen heb inmiddels ook de Canon Selphy 910 aangeschaft en daar ook al lekker mee in de weer geweest.
Ik ga samen met mijn dinnetje Marrie (die al veel meer ervaring heeft met Project Life) eind februari een workshop Project Life volgen bij Scrapdelight in Nieuwegein.

Afgelopen weekend werd mijn neefje Dean alweer 2 jaar en kon het niet laten een kaart voor de kleine boef te maken met zijn favoriet Bumba! Deze kaart heeft me weer wakker geschut en beloof jullie om weer lekker actief te worden.




Oh ja wat ik ook nog met jullie wilde delen is de kaart die ik van mijn kleindochter Zoë gekregen heb  voor mijn 50ste verjaardag. Zo gaaf deze koester ik met heel mijn hart!


De tekst zegt al genoeg toch SMELT ...........
Nou luitjes het is alweer aardig laat morgen gaat mijn wekker weer om kwart over vijf, 
ja tis niks dat ik kort haar heb maar toch een stukkie bewerkelijker als mijn lange haar en zeg nou zelf de koffiedame bij de belastingdienst moet er toch wel een beetje uitzien hahaha!!!!

Welterusten en tot gauw.........

Dikke xxx Nit@


6 opmerkingen:

  1. Hoi Sarah,

    Hihihi. Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag. We zullen er allemaal een keer aan moeten geloven hoor!!! Voor mij duurt het nog 1,5 jaar. Maar de tijd gaat snel, dus ik ben het ook zo hoor!!!
    Wat zie je er ineens anders uit met je korte haar. Het staat je erg leuk/mooi. Je lijkt wel jonger zo, of mag ik dat niet zeggen...!!!???
    Je kamer heeft lekker vrolijke kleuren en een mooi vrolijk en fleurig kleed heb je op de grond liggen. Ziet er erg leuk uit zeg.
    Je hebt een mooie en leuke kaart gemaakt voor je neefje.
    Zelf heb je ook een mooie kaart gehad van je kleindochter, met een lieve en schattige tekst erin.
    Dat is inderdaad erg vroeg, dan draai ik me nog een paar keer om. Werk ze......

    We horen of zien elkaar vast wel weer.

    xxx Liefs xxx, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita
    Het is zeker lang geleden dat ik iets van je heb gehoord en gezien.
    Je hebt een mooi koppie zo, nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag.
    Wat een mooie hobbykamer heb jij, ik moet alles op de eettafel doen, het kleed is supers erbij.
    Dan nog een mooie kaart voor je neefje, ook nog een prachtige kaart van je kleindochter, wat kan het leven toch heerlijk zijn hè.
    Geniet van je mooie spullen en hopelijk tot snel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aller eerst nog van Harte Gefeliciteerd met je 50 verjaardag SARAH hi hi.Je korte kapsel staat je heel goed.Je knutsel kamer is werkelijk schitterend geworden.Mooi met de felle kleuren.Je kaartje is fleurig super lief.Horen wel weer van jou als je tijd hebt.Het lijkt ook net of de tijd steeds sneller gaat.Heb dat zelf ook wil zo veel maar kom tijd te kort.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat leuk dat je weer in blogland bent!! Ik was natuurlijk al op de hoogte van alle leuke nieuwtjes via FB maar het blijft toch gezellig om ook nog even contact via Blogger te hebben toch?
    IK hoop dat je lekker in de knutselflow blijft en dat we weer lekker van je mooie creaties mogen genieten!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo meis daar ben ik dan ik heb alles al in het echt gezien en vind je kamer super mooi en ben dan ook heel blij voor jou dat je zo'n mooie scrapkamer heb en je korte koppie vind ik je heel leuk staan hoor (John moet nog effe wennen)ha ha ik zie je snel weer dikke kus je dinnetje!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd!!!
    Héél erg leuk je bericht.
    Je korte koppie staat je heel goed en je kamertje is FANTASTISCH!
    Veel plezier ermee!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen