Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 6 juni 2015

DDBD Cupcake met 'Time To Drink Champagne With Edwin'

Hoi Luitjes,

Ook ik had nog geen DDBD Cupcake gescrapt en heb deze mal gebruikt voor een verjaardagskaartje van Plony's Bloggie. Zij is vandaag jarig en heeft inmiddels haar kaart ontvangen. Zij heeft me laten weten er super blij mee te zijn.
Voor de basis van de kaart heb ik ribbelkarton gebruikt
Dessinpapier van Bo Bunny Sweet Tooth Collection
Cupcake papier uit een blokje van de Action
Roze en Craft Cardstock
Standaard van Marianne Design
Magnolia stempel Time To Drink Champagne Edwin
De nieuwste Cocktailglaasjes van Joy!/Noor!
De nieuwste Kersjes van Joy!Noor!
Banner van Joy!/Noor!
Happy Birthday stempel Banner van Joy!Noor!
Bubbles van Memorybox
Houten vlindertjes Xenos en bling bling steentjes Action
Stickles Ranger Crystal op het Edwin stempeltje glazen,strikje en de mouwen
Edwin ingekleurd met Sennelier

Ik vond het weer geweldig om met dit cupcakeje van Dutch Doobadoo te mogen werken en ben er zelf zeer tevreden over,

Ik wil een ieder nog een fijne zaterdag en zondag wensen, mensen geniet ervan!!!!!!

lieve groetjes Nit@
xoxo



10 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita,

    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.
    En wat leuk dat je een Edwin hebt gebruikt en ik vind dat je hem ook super mooi hebt ingekleurd.
    Ik vind de cup cake die je als basis van je kaart hebt gebruikt ook heel leuk en die kersjes zien er ook heel lekker uit ha ha!!
    Je heb weer super je best gedaan voor deze kaart!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita
    Ik zie hier ook al zo,n prachtige kaart gemaakt voor Plony haar verjaardag, dat ze er blij mee was begrijp ik graag, wat een beauty heb je ervan gemaakt.
    Ik zit letterlijk en figuurlijk te smullen van je prachtige cupcake.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi het is echt een super leuke kaart geworden
    Alvast een fijne zondag
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig....wat een leuke kaart is dit geworden, Juanita!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem weer echt super schattig!!
    Jij ook een prettige zondag.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie cupcake voor een super mooie kleindochter, nog gefeliciteerd liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Janny,
      Deze cupcake was voor Plony bestemd mijn kleindochter was in het vorige berichtje jarig haha!

      groetjes Juanita

      Verwijderen
  8. Prachtige cupcake heb je gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk ben je tevreden tis een bjoetie Juanita!! Mooie kleuren ook!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen