Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 13 juni 2015

Banana Tilda!

Hoi allemaal,

Dit is voorlopig mijn laatste verjaardagskaart die ik gemaakt heb. Ik stop voorlopig met het maken van verjaardagskaarten. Wel om een simpele reden ik wil gewoon mijn eigen dingen doen en kom niet verder dan alleen maar verjaardagskaarten maken, en met een baan van 38 uur in de week. Ja dan houd je niet veel tijd meer over en vind me hobby veels te leuk om uittevoeren. Ik heb nog verschillende projecten liggen die ik nu eerst af ga maken en wil nog aan zoveel nieuwe uitdagingen gaan werken.

Bijgaand verjaardagskaartje heb ik voor een oud-collega gemaakt die aankomende maandag jarig is. Zij heeft de kaart vandaag ontvangen en kan hem daarom nu laten zien.





Gebruikte materialen:

Magnoliastempel Banana Tilda,ingekleurd met Sennelier. En de hawaii-krans en bloementjeshaarband lekker met Stickles Crystal van Ranger bewerkt.
Uiteraard mijn nieuwe Joy!/Noor! stansen gebruikt Tropical Fruit en de Berry Sweet en niet te vergeten de bolle cocktail glazen,eveneens met stickles bewerkt. En ook mijn nieuwe Noor!stans de ronde met bloem gebruikt ,hij ging wel moeilijk uit de mal maar had gelukkig cuttersglide in huis.
Flip flops van de Magnolia Doohickey kit ! gebruikt en de palmboom van Marianne Design! En van Noor! de woorden Happy Birthday. De kaart staat weer op de standaard van Marianne Design, en op de achterkant heb ik Noor! de viewmaster gebruikt.
Dessinpapier van weer een oudje uit mijn verzameling maar kwam weer goed van pas met de aardbeien en het fruit Berry Sweet en limegroen en roze cardstock gebruikt.
En de geëmbosde gedeeltes heb ik bewerkt met Memento Luxe inkt Angel Pink.

Ik heb dit kaartje weer met heel veel plezier gemaakt en krijg zo helemaal zin in de zomer. Aankomende week nog één week werken en dan heb ik 3 weken vakantie!

Iedereen alvast welterusten en slaap lekker en wens iedereen een mooie zondag morgen!

liefs Nita
xoxo

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit, Juanita. Krijg helemaal zin in vakantie als ik dit zie.
    Moet zelf nog 3 weken en dan lekker genieten van een fijne en hopelijk zonnige vakantie :o)
    Werk ze komende week en alvast een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg mooie en vrolijke kaart .Ik vind het hele lieve kleuren die je hebt gebruikt! Ennu... die week vliegt om hoor!! Een hele fijne vakantie NITA!!!

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super mooi!!! Prettige zondag.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtig zomers kaartje! Hele mooie kleuren en prachtig versierd! Wat een schatje is deze Tilda he? Krijg je inderdaad een vakantiegevoel van, lekker dat je nog maar 1 weekje hoeft te werken.
    Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.Mooi zomers.Ben benieuwd wat je gaat maken,nu je even geen kaarten maakt.Wens je alvast een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Juanita
    Ik vind dit een heerlijke vrolijke kaart, als ik er op rond zit te snuffelen is er zoveel moois op te zien, ik krijg spontaan zin in om op pad te gaan.
    Nog 1 weekje en dan lekker vakantie lees ik.
    Geniet ervan zou ik zeggen, met mooi weer.
    Tot gauw.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Juanita,

    Wat een prachtige zomerse kaart heb je gemaakt. Je kunt zien dat je al helemaal aan je vakantie dacht. Hihihi. Ja, met zoveel uurtjes werken in de week dan houd je niet veel tijd meer over om wat voor je eigen te maken, als je nog verjaardagskaarten tussendoor moet maken. Ik ben benieuwd wat je volgende creatie gaat worden.
    Wij zijn vorige week van donderdag op vrijdag terug gekomen uit Salou - La Pineda. Wel heel ander weer dan hier, die regen is maar niks zo.
    Weinig nog op blogs kunnen reageren, want manlief heeft nog een weekje vakantie en dan komt het er niet zo van.
    Geniet nog van je vakantie.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen