Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 17 mei 2015

DUTCH DOOBADOO MDF Flip Flops Gepimpt voor Zoë's 9e Verjaardag!!!


Hallo Luitjes,

 9 jaar geleden werd mijn kleindochter Zoë geboren en nu is ze alweer een echt dametje met haar negen jaar. Gisteren hebben we met ze allen haar verjaardag gevierd en is ze weer lekker verwend. Een nieuwe fiets van haar ouders en van ons wilde ze graag een mooie knalroze step.

Toen ik de Mdf flip flops van Dutch Doobadoo voorbij zag komen wist ik meteen dat ik deze voor Zoë's verjaardag wilde oppimpen. En ben weer lekker los gegaan en ze was er reuze blij mee!




Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik trots ben op onze kleindochter de foto's liegen er niet om!

En herkennen jullie de MDF flip flops nog ik heb er dit keer ook een heel kunstwerkje van gemaakt. Gelukkig heb ik ze voor mezelf ook aangeschaft zodat ik in me scrapkamer ook een gepimpt exemplaar voor mezelf kan neerzetten.

Ik sta eenmaal kleurig in het leven en dat is altijd wel terug te vinden in mijn creaties!

Ik heb weer veel Noor!/Joy stansen gebruikt, en Magnolia en Memorybox. Het cijfer 9 van DDBD, bloemen van Doe@ding, stempels van Noor! Bling Bling steentjes van Bo Bunny. Inkt van Memento Teal Zeal en de kaartenstandaard van Marianne Design! Fuchsia cardstock en dessin papier van K& Company Berry Sweet ( een oudje maar nog super leuk en lekker zomers).Joy crafts! Under the Sea en turquoise ribbelkarton.

Hula Hula Tilda heb ik ingekleurd met Sennelier.
huid 252,205,679
wangen 679
blommen,haar en hawaii krans 659
bikini 856
rokje 856 en 659
haar 675, 805,208

Ik hoop dat jullie deze post weer leuk gevonden hebben en kijk uit naar jullie reacties, die ik altijd met veel plezier lees.

Fijne zondag allemaal, moet nog even me bureau opruimen want er is daar een bom ontploft, hoe zou dat nu toch komen,haha!

Liefs Nit@
xoxo

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het jarige jetje en wat een leuke foto's. Zoe wordt al een hele jongedame, leuk om te zien.
    Prachtige flip flops heb je voor haar gemaakt. Een vrolijk en zonnig cadeautje op zo'n stralende dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Wat een schitterende creatie heb je gemaakt en wat een super vrolijk papier heb je gebruikt en wat heb je Tilda schitterend ingekleurd de stansjes passen precies bij deze flip flops allemaal heerlijk zomers ik hou daar zo van laat de zomer maar komen dan kan ik ook mijn flip flops weer aan ha ha!!
    En wat word het al een dametje he hele leuke foto's van je kleindochter Zoë!!
    En ga nu maar je hobbykamer opruimen ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve woorden Mams, en ook ik verlang naar de zomer en om me flip flops aan te trekken. En er kan weer gefreubeld worden alles is weer netjes!

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd he met de verjaardag van je kleindochter, wat een super mooie creatie heb je gemaakt voor de jongedame zeg, zo te zien was ze er ook super blij mee, fijne week liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeel kleurig Juantia!! Dat heeft je kleindochter dan van jou met haar knalroze fiets en step hahahah!! Geweldig leuk hoor!! Net als je flipflops!! Echt een juweeltje en kan me voorstellen dat ze er reuze blij mee was.
    Oh enne......nog van harte hihih!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan, een echte meiden verjaardagskaart, heerlijk ook die vrolijke kleurtjes !!
    Dank voor je bijdrage aan de Challenge bij TFMC
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps een beetje late reactie....sorry! Maar alsnog van harte met je kleindochter!
    Ik ben helemaal weg van de flip flop kaart die je voor haar gemaakt hebt! Heerlijk in deze knal kleuren en zo mooi versierd allemaal! Ik kom helemaal in de vakantiestemming.
    Fijne Pinksteren!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog hartelijk gefeliciteerd met je kleindochter.
    Echt super mooi je flipflops!
    Ik geloof graag dat ze er erg blij mee was.
    Prettige zondag.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen