Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 23 april 2015

Fleshanger Dutch DooBaDoo gepimpt!

Hoi allemaal,

Sinds november reis ik bijna iedere dag met een medewerker van het werk naar me werk.
 Met andere woorden me randstadrailmaatje George. Het was elke dag onwijs gezellig maar helaas is daar na vandaag een eind aangekomen want George heeft onlangs de leeftijd van 65 bereikt en heeft vanmiddag zijn afscheidsreceptie(38 jaar in dienst geweest) gegeven.

 Hij had mij ook uitgenodigd en we hebben met z'n allen lekker indisch gegeten. George en zijn echtgenote doen aan countryline dansen in Zoetermeer en zij en de groep gaven een spectaculaire demonstratie weg. Ja wat ik voor zijn afscheid zou maken daar hoefde ik niet lang over na te denken.

 Ik heb een Flessenhanger van Dutch Doo Ba Doo gepimpt. Een digistempel van Kenny K gebruikt en  leuke toepasselijke stansen en bedeltjes.
De digi heb ik met Sennelier ingekleurd, ik vind het nog steeds moeilijk hoor om de juiste schaduwen te maken en helaas is dat niet helemaal gelukt, ik blijf oefenen en de aanhouder wint toch!

Ik heb de lekkere fles Rose met flessenhanger vanmiddag overhandigd en hij was er erg blij mee.
George ik ga je missen, maar het is je gegund geniet lekker van je pensioen!






Gebruikte materialen:

Dutch DOOBADOO flessenhanger 470.713.005
Kraft Cardstock
Dessinpapier Prima Marketing Timeless Memories"Moments"
Noor!stansen 6002/0397 Sterrenrand//6002/0386 Banner//6002/0358 Ijskristallster
Noor!stempel 6410/0011
Joy!stans 6002/0423 Wild West

Ik hoop dat jullie mijn flessenhanger leuk vinden ik vond hem geweldig om te maken!

Fijne avond allemaal,

liefs Nit@
xoxo



5 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita
    Wat een gave flessenhanger heb je voor je reismaatje gemaakt, de digi is zo cool, ook heb je prachtig gekleurd met je Sennelier, tenminste dat vind ik wel hoor.
    Het zal stil voor je worden zonder George, die gaat lekker van zijn pensioen genieten en als hij de flessenhanger steeds over een nieuwe fles hangt kan hij van de dame genieten en jou vergeet hij nooit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en persoonlijke hanger heb je zo gemaakt, Juanita. Hanger (en fles :o) zijn vast in de smaak gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige flessenhanger heb je voor hem gemaakt. Leuke bijpassende digi ook.
    Dan zal je inderdaad je randstadrailmaatje wel missen. Maar tegenwoordig moet je met de leeftijd er gewoon van gaan genieten.
    Ik weet helaas niet hoe het werkt met Sennelier, want ik heb die niet. Maar ik vind dat je hem mooi hebt ingekleurd hoor.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt zeg, ik vind de sterrenranden ook zo leuk!! Je digi past er perfect bij, een prachtig plaatje zo!
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige hanger!! Ik weet zeker dat je reismaatje blij is geweest met je kado! !
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen