Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 27 april 2015

Amber 6 jaar!!!

Hallo allemaal,

Op deze mooie zonnige Koningsdag wil ik jullie weer een kaartje laten zien. Mijn nichtje Amber wordt a.s. woensdag alweer 6 jaar, en haar verjaardag is afgelopen zaterdag gevierd.

Amber is ook stapel op Frozen en zij heeft dan ook een kickenfrozen pop gekregen. En uiteraard ook een Frozentaart.

Ik heb geen Frozenkaart gemaakt voor haar omdat ik die al voor haar nichtje in Oktober gemaakt heb, en voor de leuke Noor! stempel gegaan ben.










Gebruikte materialen voor het kaartje zijn:

Stempel Noor!6410/0352 ingekleurd met Sennelier
Dessinpapier Doodle Bug Sweetheart
Kraft & White Kraft Cardstock
Vintage Square Doohickey Magnolia
Happy Birthday Noor!6002/0296
Let's Party Presents 6002/0350 en 6002/0351
Ballonnen & hoedje 6002/0426
Banner 6002/0386
Stempel I love the birthday girl Noor!6410/0338
Doily Noor!6002/0379
Standaard Creatables Marianne Design LR 0266
Takjes Craftables Maianne Design CR 1272
Vlindermal rond Noor!6002/0322
6 gemaakt met cricut Storybook
Cadeautjes en banner en ballonnen het geembosde beiinkt met opaque stazon wit
Bloementjes Doe@ding
Op de hoed en jurk van de Noor!stempel stickles gedaan

Gebruikte kleuren Sennelier:
huid 252,635,205
haar 703,440,205
roze 911
sokken 755
streepjes hoed/shirt 208

Dit was het weer voor vandaag wens iedereen nog een fijne Koningsdag, geniet ervan.

lieve groetjes Nit@
xoxo




11 opmerkingen:

  1. Superleuke meisjeskaart Nita! Liefs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je voor je nichtje gemaakt.Het kleuren met de sennelier gaat je goed af.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo juanita
    Gefeliciteerd met Amber haar verjaardag, de kaart die je voor haar hebt gemaakt vind ik enig, je hebt mooi gekleurd met Sennelier, ik heb het geprobeerd maar ik kleur liever met Distress.
    Zo hebben we allemaal onze voorkeur hè, jou kaart is een toppertje, echt een girly kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Gefeliciteerd met je nichtje en wat een super gaaf kaartje heb je voor haar gemaakt. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Juanita,

    Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor je nichtje prachtig hoor met al die leuke details en het papier vind ik super vrolijk wat je hebt gebruikt!!
    En het inkleuren met Sennelier gaat lekker het ziet er in ieder geval mooi uit meis!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Juanita!

    Wat een prachtige meid is je nichtje! Echt al een dametje he.
    Ik ben helemaal weg van je kaart, dat harde roze komt zo mooi uit in combinatie met het krant, heel gaaf!

    En nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, zo leuk om te lezen!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met Amber Juanita !!! Wat een gave taart en heel mooi kadootje het Frozen popje! je kaart is ook weer een snoeppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor je nichtje gemaakt Juanita.
    Leuke Frozentaart en een mooi Frozen cadeau.

    Klopt inderdaad dat we niet in Rijswijk waren, maar als het goed is in september weer wel hoor!!!!

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje!!!
    Prettige zondag.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd met je nichtje (weet niet of ik het al op FB gedaan had) wat zal je blij geweest zijn met je prachtige kaart, hij is super liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen