Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 1 maart 2015

Lucky Me Tilda!


Hallo Allemaal,



Ik heb een kaartje gemaakt voor iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken.

Ik heb voor deze kaart een mal van Dutch Doobadoo gebruikt nl. Flower 4 Petals. Het papier is al een oudje van DCWV#The Pocket full of Possies Stack#. Uiteraard "Lucky Me"' Tilda gebruikt uit de Lovely Duo Collection 2015 en heb haar ingekleurd met Distress Ink.

Ook ik ben in de weer geweest met mijn nieuwe Doohickey 4 kit Le Jardin  van Magnolia, het blijven schitterende stansen om mee te werken. Ben ook voor de nieuwe bloemen gegaan en mooie takjes en de geweldige nieuwe Vlinder en nog een stans uit de Doohickey kit 3 Paris waar ik een stempel van Noor! op verwerkt heb. En ook nog een stans van Noor! gebruikt waar ik Opkikker op gestempeld heb. Tilda heb ik gemat op op een scallopped circles van Sizzix, en twee stansen van Marianne Design. En het gehele kaartje rust op een standaardje van Marianne Design.




Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden. Ik heb er iedergeval weer met veel plezier aangewerkt. Ik zal zeggen op naar de Paaskaarten!

Tevens heb ik deze kaart opgegeven bij timeformagnoliachallenge.blogspot.nl daar loopt de #83 challenge,use your favorite stamp and colour!

Veel liefs Nit@
xoxo

7 opmerkingen:

  1. Hallo Dinnetje,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt lekker kleurrijk ook en ik vind dat je de lieve Magnolia stempel super mooi hebt ingekleurd de gene die deze kaart mag ontvangen van jou is een bofkont ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwerdiewauw, wat een schitterende kaart is dit Juanita, prachtig gekleurd, schitterend papier en héle mooie details, je zal deze maar ontvangen, wow.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je van deze kaart geen opkikker krijgt dan weet ik het niet hoor, hij is super Juanita.
    Heel erg bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij TFMC !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart is dit!!!! Heel mooi gekleurd en zoveel moois op te bewonderen. Ik snap er geen snars van....ik krijg heel veel blogposten niet meer in mijn leeslijst en ook de berichtjes niet in mijn email......Die blogger maakt het er niet gemakkelijker op voor me.....grrrrrrr........
    Fijne dag meis. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Cutie!!
    Ziet er erg leuk uit!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi,ik zag u blog via andere blogster, meestal volg ik mensen met dezelfde hobbys..ik haak en hou van fotografie, leuk om hier te lezen...groetjes ☀

    BeantwoordenVerwijderen