Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 29 maart 2015

Doe@ding Demonstratiedagen en verjaardagskaart Vriendinnetje gemaakt!!!!!

Hoi Luitjes,

Het is een druilerige zondag en dan kan je maar één ding doen freubelen en je blog bijhouden!

Je huishouden, neeh effe niet ben gisteren naar de demodagen van Doe@ding geweest samen met me mattie Marrie Banis. Het was weer erg gezellig heb er de hele week naar uitgekeken.We hebben weer zowel in het hotel als in de winkel veel bekende gezien en gesproken. Ik heb weer een hoop dingen geleerd en leuke tips gehad. Ik ben ook om en ga ook met Sennelier aan de slag. Poosje geleden een workshop bij Doe@ding gevolgd en de Sennelier bleef maar in me koppie hangen,werkte zo fijn.
Dus meteen maar de grote versie aangeschaft en nog wat andere mooie spullen gekocht,onder andere 2  Magnolia stempels uit de nieuwste serie World Wide Web & Graduate. Errug leuke bloementjes,leer Fabric van DDBD,en de rest staat op onder staande foto.

En vandaag is de dag dat mijn lieve vriendin Marrie jarig is. En natuurlijk heb ik gisteren een cadeautje voor haar meegebracht en hier had ik ook een kaart bij gedaan. Ik heb voor haar ook een card in a box gemaakt.Was wel weer effe wennen want het was alweer een jaar geleden dat ik de laatste gemaakt had. Uiteraard heb ik deze box in de favoriete kleuren van Marrie gemaakt.Ze was er reuze blij mee. Het was met recht weer een feestje om deze kaart te maken. De stempels heb ik helaas nog met mijn Distress-ink en Twinkling H2O's ingekleurd.Verder lekker Magnolia-stansen gebruikt en Noortjes!Voor papier de mooie lijn Primrose van Bo Bunny gebruikt en gecombineerd met kraft cardstock en rose cardstock.

















Ik hoop dat jullie deze card in a box leuk vinden en kijk weer uit naar jullie leuke reacties, die ik altijd met veel plezier lees!!!

Iedereen nog een fijne zondag gewenst,het is gelukkig inmiddels gestopt met regenen.en jullie weten wel wat ik ga doen hè, lekker aan het oefenen met me Sennelier, ben er blij mee!!!!!

lieve groetjes Nit@
xoxo

6 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes heb je gekocht. Leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad.Mooie kaart heb je voor Marrie gemaakt.Leuk model.Kleur ze vandaag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige spullen gekocht. Gezellig zo met z'n tweetjes bij Doe@ding shoppen.
    Mooie card in box heb je gekocht voor Marrie. Inderdaad helemaal haar kleuren.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gekocht ze heeft hem zelf gemaakt Astrid en ik vind hem super mooi en ben er heel blij mee in het echt is hij veeeeel mooier en hij krijg een mooi plekje in mijn hobby kamer ha ha.
    En wat hebben we het leuk gehad he gisteren op de Demo Dagen van Doe@Ding.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie een heerlijke dag gehad zo te lezen! Genieten! En wat een leuke spulletjes heb je gekocht, wow! Marrie mag blij zijn met jou...wat een geweldige creatie heb je voor haar gemaakt, heel erg mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Juanita!

    Hoe is het met je? Ik ben sinds kort weer terug in blogland en zie dat ik veel moois van je blog heb moeten missen!
    Ik hoop weer lekker te kunnen scrappen de aankomende tijd en mijn kaartjes met jullie te delen!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie zeg, daar zal Marrie heel erg blij mee zijn geweest, prachtig ingekleurd ook echt helemaal mooi, eindelijk weer een beetje rust in de tent en weer tijd om ff een rondje langs de blogs te doen, hopelijk blijft het zo. liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen