Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 12 februari 2015

Valentijnscadeautje!

Hoi Allemaal,

Wat een feest om met de cadeautjes mal met bijpassende enveloppe van Dutch Doobadoo te werken.
Ik heb deze cadeaukaart met enveloppe met veel plezier gemaakt.

Ik heb op de enveloppe verschillende Noor!stansen gebruikt o.a. de nieuwe hartenstans met bijbehorende vleugeltjes. En ook de nieuwe banner met bijbehorende stempel. En ook de mooie hartenstans op een rijtje. Hoekjes uit de Noor! 6002/0356 serie. Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is uit eigen voorraad en het rode papier wat ik gebruikt heb is al voorbedrukt met emboste roosjes.

Op het cadeautje heb ik een oudje gebruikt de Heart to Heart Lace Doily van Cheery Lynn Designs, dit blijf ik een prachtige mal vinden. Binnen in het hart heb ik de stempel van Craft Emotions gebruikt echt een toppertje vind ik zelf. De rode hartjes zijn gemaakt met 2 verschillende stansjes van Magnolia uit de Kerst Doohickey serie. En eindelijk een Valentijnmagnoliatje gebruikt uit de Lovely Duo serie You are my Valentine genaamd.







Ik heb dit cadeautje met heel veel plezier gemaakt en hoop dat jullie hem weer leuk vinden. Ik ga nog even rond kijken met welke challenge die mee kan doen en zal dit later hier posten.

Wie a.s. zaterdag aan Valentijn gaat doen en doet heel veel plezier deze dag en blijf altijd geloven en vertrouwen houden in de liefde. Mijn grote liefde van mijn leven ken ik dit jaar alweer 30 jaar en delen al ons lief en leed samen en ik zou mijn Theotje voor geen goud willen missen, geen dag!!!!

Luitjes,
Liefs Nit@
xoxo

4 opmerkingen:

  1. Hoi Juanita,
    Wat een mooie valentijn creatie .
    Heb je blog gevonden via fb en ben je volger geworden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Ik kom eens even kijken naar die mooie kaart wat heb je dat weer schitterend gedaan en wat een leuke details heb je er op verwerkt ja die stans heb ik ook en vind hem ook helemaal geweldig gebruik hem alleen veel te weinig ja dat heb je als je haast niks hebt ha ha!!!

    Lieve groetjes Marrie
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden, Juanita. Heel leuk gedaan zo.
    Fijne Valentijnsdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Juanita
    Het is hier één en al liefde zie ik wel
    Wat een mooie mal van DDBD is dit, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Ook het papier is zo mooi, jij ook een fijne Valentijnsdag.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen