Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 2 februari 2015

Dean 1 jaar !!!!!

Hallo allemaal,

Mijn neefje Dean werd afgelopen donderdag de 29e alweer 1 jaar, wat gaat de tijd toch snel. Weet nog goed dat ik op kraamvisite ging met me zelfgemaakte rompertjeskaart. En nu ben ik lekker in de weer geweest met een 1- jarig verjaardagskaartje. Het model komt uit het onlangs nieuw verschenen Noor!magazine. Raffaella Perego liet daar zo'n gaaf door haar gemaakt kaartje zien met de nieuwe sterrenstans van Noor! En zij had een heel apart model kaart gemaakt en die wilde ik ook eens uitproberen. Nou ik ben er heel tevreden over en onze nicht Tessa was reuze blij met de verjaardagskaart van Dean.

Tevens laat ik jullie nog wat foto's zien van Dean een jaar geleden en nu!



Deze kaart laat ik tevens meedoen met de timeformagnoliachallenge #82 Show us Magnolia Animals.
Tevens ben ik afgelopen zaterdag naar Hobbyvoordelig in Delft geweest waar Ineke Bezemer een demonstratie gaf met de nieuwste Noor!mallen.

Uiteraard heb ik weer wat spullen me mandje in laten glijden en van de week ook nog de gave gridblocks van Tim Holtz bij Marlous van Doe@ding besteld.




Ik hoop dat jullie dit weer een leuke blogpost vinden en ga lekker in de weer met een Valentijnskaart met natuurlijk mijn nieuwe Lovely Duo stempels van Magnolia en de bijbehorende Doohickeykit.

Liefs Nit@
xoxo

6 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita, wat een schatje is Dean, als baby maar nu als 1 jarige ook een schatje om te zien.
    De kaart die je hebt gemaakt is prachtig, mooie kleuren en prachtige details.
    De hobbyspulletjes zien er ook weer super leuk uit, kan je weer lekker verder freubelen.
    Ik ben nu al benieuwd naar je volgende creatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cutie dat neefje van jou. En wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt.
    Wow...super leuke spulletjes gekocht. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje en veel plezier met je nieuwe spulletjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdje is het.Mooi kaartje heb je voor je neefje gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Juanita en nog gefeliciteerd!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave verjaardagskaart heb je gemaakt zeg en ja die mal is super leuk!
    En wat gaat dat snel van zo'n humpie naar al een echt manneke, mooi ventje hoor !
    Dank voor het meedoen aan de challenge bij TFMC.
    Lieve gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen