Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 17 januari 2015

Happy New Year & Ontvangen Verjaardagskaarten!


Hallo Allemaal,

Ondanks dat het alweer de 17 e is vandaag wil ik een ieder via mijn bloggie als nog een Gelukkig Nieuwjaar wensen dat een ieders dromen mogen uitkomen, veel gezondheid en geluk en niet te vergeten Liefde toe wensen. Op Facebook heb ik de meeste mensen al de beste wensen gewenst, maar dit voor iedereen zonder Facebook.

Vanaf 2 januari zijn er zo'n 100 mensen van verschillende belastingkantoren( Leiden en Rotterdam) bijgekomen en het worden er nog meer, tzt wordt Kantoor Leiden gesloten. Dus lekker druk dus allemaal volop lekker DE koffie en thee drinken, nou ik heb het geweten. Ik heb me de tandjes gelopen en gewerkt.
Gelukkig krijg ik versterking vanaf komende maandag en heb hopelijk weer een beetje meer tijd doordeweeks om me geliefde hobby te kunnen uitvoeren.

Maar ik ben afgelopen 11 januari jarig geweest(hmmm alweer 49!) en ik wil jullie graag mijn ontvangen kaarten laten zien die ik heb mogen ontvangen.

De eerste van me blog/facebookvriendinnetje Marrie Banis. Zo leuk in onze favo kleurtjes en ze heeft gelijk de nieuwe magnoliastansen uit de Valentijns Doohickeykit gebruikt.
Een juweeltje toch?

De volgende die heb ik ook van een blog/facebook vriendinnetje Plony de Jong ontvangen. Zij heeft uit de Zodiac collection De Capricorn, mijn sterrenbeeld gebruikt. En natuurlijk het geheel weer zo als altijd mooi aangekleed met mooi papier en mooie stansen.
Superkaart toch?

En als laatste van de drie een kaartje van me ex-collega Tineke Rath en ook zij heeft er een gemaakt in mijn favoriete kleur roze. Tineke heeft een hele andere stijl van kaarten maken als wij. Zij borduurt graag en dan niet op deze kaart en houdt ook van 3D en dit lint heeft ze heel mooi gevlochten onwijs leuk idee Tinus.

Geheel eigen stijl houd ik wel van!



Meiden ben hartstikke blij met me ontvangen verjaardagskaarten en ze staan in me scrapkamer te pronken zo kan er elke dag van genieten!!!!!

Tot gauw,
Liefs Nit@
xoxo













3 opmerkingen:

  1. Eerst nog van harte gefeliciteerd Nita!!
    En je hebt fantastisch mooie kaarten gekregen hoor
    Ik wens jouw en je familie ook heel veel geluk en veel gezondheit.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Ik had dit nog niet gezien(schaam).
    Maar wat leuk dat je de kaarten nog even laat zien op je blog.
    Het zijn inderdaad leuke kaarten en het is toch altijd leuk om zelf gemaakte kaarten te krijgen op je verjaardag.
    Nou meis ik heb hem met vel plezier voor jou gemaakt en ik weet dat je het altijd leuk vind om een kaart van mij te krijgen.

    Dikke kus Marrie

    BeantwoordenVerwijderen