Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 25 december 2014

Merry Christmas!

Goedemorgen,

Iedereen hele fijne feestdagen en een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2015 gewenst.

Vorig jaar zag alles er wel anders uit voor mij toen was ik al vanaf 6 december thuis zonder werk. Gelukkig is daar na maart dit jaar verandering in gekomen en heb zelfs een baan voor 38 uur sinds juli. Ik hoop dat alles de goede kant op blijft gaan, maar dat weet je nooit van te voren.

Vandaag ga ik met manlief en de de hond Amboss heerlijk genieten van de Kerst.
Tevens wil ik jullie op de valreep toch nog 2 gemaakte kerstkaarten laten zien die ik de afgelopen dagen nog gemaakt heb.

Ik heb hiervoor de Duch Doobadoo Art Sleigh mal voor gebruikt. Lekker me laten gaan met de Special kerstkit van Magnolia, Noor!, en Marianne Design,Tim Holtz. De Magnoliastempels heb ik weer ingekleurd met Distress ink.

Ik wil ook graag meedoen met de Time For Magnolia Challenge # 77 Alles mag,Anything Goes !
                                                       Totally tilda Challenge Number 111 Anything goes




Tevens heb ik van mijn vriendin Marrie en ex-collega Tineke Rath ook zelfgemaakte kerstkaarten ontvangen. Nou dames ben er reuze blij mee!


Liefs Juanita
xoxo

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je gemaakt, Juanita, en ook al zulke mooie kaarten ontvangen.
    Fijne kerstdagen, geniet er samen van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Ik vind je kerstkaarten prachtig gemaakt en in het echt is hij nog veel mooier hij staat lekker te pronken in mijn woonkamer ben er heel blij mee.
    Kerst is voor mij niet zo leuk begonnen heb een buikgriep en kon daarom ook geen kerst bij mijn dochter vieren hoop dat jij en Theo en Amboss het beter hebben als ik!!
    Geniet er nog lekker van meis!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties heb je voor de kerst gemaakt Juanita. Ziet erg mooi uit.
    Ook je huisjes van je vorige blogpost. Helemaal superrrr.
    Jij ook een fijne dag nog toegewenst.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerst creaties heb je gemaakt.Leuk zo de slee's te bewerken.Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2015.groetjes Margo. ps kijk eens op mijn blog bij candy uitslag ha ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge – Alles mag! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende creaties staan hier en prachtig zoals je alles weer hebt opgebouwd.
    nog de beste wensen voor 2015 en dat we weer kunnen genieten van onze creaties.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen