Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 15 december 2014

Grachtenhuisjes opgepimpt met KERSTmagnoliaatjes en andere kerstzaken!

Hoi Luitjes,

Schaam me diep,maar het is niet anders. Druk op me werk en 's avonds veel te moe om te freubelen.
Ook al ben ik pas 48 merk toch wel dat ik wel ouder geworden ben,me geesie wil wel maar me lichaam niet haha!

Maar ik ben ook met huisjes in de weer geweest en wel deze van de kruidvat zo leuk met zo'n led lichtje erin. Dit jaar ben ik lekker eens voor mezelf aan de slag geweest voor Kerst.En hoe kan het anders in de stijl van me livingroom. En aangepast aan me kerstspullen die ook op me living afgestemd zijn.

Hier de foto's van mijn gepimpte huisjes en een impressie van de kerst bij mij thuis.




Ik ben lekker in de weer geweest met de volgende 3 kerstmagnolia stempels uit de waiting for christmas collectie Cozy Tilda,Little Cute Tilda en Tilda in Cozy Coat.
Alles heb ik met distress ink ingekleurd.
Diverse mallen en stansen gebruikt de laatste kerst Doohickeys uit 
vol. kit 2,Noor! design,Memorybox, en niet te vergeten de geweldige hertjes van Noor!Tim holtz cadeautjesstans.



Hetgeen ik jullie nog moet laten zien zijn mijn kerstkaarten maar ben daar nog even druk mee bezig, maar ze volgen snel. Hoop dat jullie dit weer een leuk stukje vonden en alvast welterusten voor straks ,slaap lekker!

liefs Nita 
xoxo

6 opmerkingen:

  1. Mooie huisjes zijn het geworden.Passen helemaal bij jou kleuren in huis.Gezellig ziet het er bij jullie uit.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal super gezellig uit, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Juanita,

    Wat heb je schitterende huisjes gemaakt en wat zijn je Magnoliaatjes mooi ingekleurd.
    Leuk zijn die huisjes heb er ook nog mee in mijn handen gestaan heb ze terug gelegd ha ha!!
    Maar jij hebt ze geweldig opgepimt hoor!!
    En wat is je boom mooi !
    Mooie ballen ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Juanita
    wat zijn je grachtenhuisjes geweldig leuk en mooi en het ziet er zo gezellig uit.
    maar ook je kerstboom is heel sfeervol gedecoreerd.
    fijne dagen en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk Nita!!
    Je woning ziet er ook super uit!
    Ik wens jouw en je familie hele fijne feestadagen en veel geluk in het nieuwe jaar.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen