Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 13 oktober 2014

Vanity 5 jaar, ijsprinses Elsa!

Hoi Allemaal,

Afgelopen zondag hebben we de vijfde verjaardag van mijn nichtje Vanity gevierd. Haar verjaardag stond in het teken van de film Frozen. Ze had de jurk van Elsa aan, Vanity was een echte ijsprinses, en de taart was er ook op afgestemd. Ja ik kon natuurlijk ook niet achter blijven en heb zaterdagavond een kaartje gemaakt  voor haar verjaardag.

Ik heb hiervoor de nieuwe sterrenmal van Dutch Doobadoo gebruikt, sneeuwsterren van Noor!,dutch doobadoo sterren.Frantage, chrystal stickles, bling bling steentjes, een plaatje en tekst van internet van Frozen. Ze waren er blij mee.


foto binnengenomen

buiten opname


Dit was het weer en nu snel eens beginnen aan het maken van kerstkaarten en creaties!!!

liefs Nit@
xoxo

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige creatie voor je nichtje gemaakt. Leuk ook, dat je het thema van Frozen hebt gekozen. Vindt het zelf ook altijd leuke films. Kijk er zelf ook naar. Hihihi. Je nichtje ziet er erg mooi uit ook. Nog van harte gefeliciteerd.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje.Leuk model is het.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie heb je gemaakt voor je nichtje
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heeft je nichtje gekregen! Helemaal in het thema. Echt supermooi gedaan! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Nita, wat heb je een leuke en toepasselijke kaart gemaakt voor Vanity! Geweldig hoe dit in het thema past. Erg leuk trouwens zo'n verjaardags-thema-feest. De kleine meid ziet er fantastisch uit. En die prachtige taart zal vast lekker hebben gesmaakt!
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een mooie foto's zeg, en alsnog van ♥-e met je nichtje !
    En wat een mooie hanger kaart heb je voor haar gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje laat maar nog gefeliciteerd, en wat een prachtige kaart heb je voor je nichtje gemaakt zeg, prachtige kleuren ook, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen