Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 25 oktober 2014

Libra Tilda!

Hoi allemaal,

Van de week 20 oktober is onze vriendin Ine jarig geweest en vandaag gaf zij haar feestje. Haar eerste verjaardag zonder haar vriendin Marja die helaas 6 december 2013 veel te vroeg overleden is.

Ik heb voor haar een kaart gemaakt met de magnolia-sterrenbeeldstempel Tilda LIBRA(de Weegschaal).







De volgende materialen heb ik gebruikt:

Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Label Romantic
Marianne Design Papier : Eline's Winter Pastels
Diverse Magnolia Doohickeys : Hellebores,Peonies,So Wrapped Lovely Heart
Memorybox : Precious Hearts
Joy!Crafts Lin & Lene 1201/0084
Couture Creations : Christmas Branch
Joy!Crafts Noor!Design Stempels : Sending Messages
Action : Bling Bling Pareltjes
Stickles : Chrystal op de weegschaaltjes
Tilda Libra ingekleurd met Distress Ink : tattered rose,vintage photo,antique linen,walnut stain,worn lipstick,weathered wood
Sending Messages stempel inkt : Memento Luxe Teal Zeal

Ine vond hem heel leuk en mooi en staat nu te pronken op haar piano.

Ik heb sinds tijden weer met disstress ink gekleurd,wel even heel wat anders dan Sennelier waar ik 2
weken geleden mee heb ingekleurd op een workshop van Raffa bij Doe@ding in Spijkenisse. Ik heb mezelf voorgenomen om komende weken veel te gaan oefenen met disstress ink om het onder de knie te krijgen.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaartje  en gebep haha!

Fijne avond allemaal,we hebben lekker een lange avond  voor de boeg want de klok gaat een uurtje terug om 2 uur vannacht!

liefs Nit@
xoxo


8 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita,

    Wat is je kaart mooi en wat heb je Tilda schitterend ingekleurd super mooi gedaan hoor meis en je hebt goed geoefend het ziet er prachtig uit!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Oh dit is echt weer zo'n schitterend kaartje,
    mooi gekleurd en vele leuke details te zien ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en verzorgd kaartje heb je gemaakt! Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend zeg, en hele mooie details en afwerking.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur en prachtig ingekleurd.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vindt hem heel schattig Nita!
    Prettige zondag.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart.Mooi ingekleurd.Leuk dat de kommetjes van de weegschaal bling bling zijn.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Juanita
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je vriendin, mooi gekleurd, je kan het héél goed hoor, jij oefenen, het lijkt wel of je al héél lang met Distress kleurt.
    Ik vind je kaart héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen