Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 13 oktober 2014

Demonstratiedagen Doe@ding Atlas 26 en 27 september. Workshop Sennelier 10 oktober j.l.

Hoi Luitjes,

26 en 27 september zijn Marrie en ik weer naar de demonstratiedagen van Doe@ding geweest in het Atlas Hotel en in de winkel.

Jolanda Bergmans,Kim-van Endschot,Monique Haarhuis

Neline Plaisier

Kim Van Endschot

Gekochte spullentjes op de beurs

Workshop Angela van Dorp!

Lekker effe beppen met Jolanda Bergmans van Noor!

En afgelopen zaterdag zijn we naar Doe@ding geweest om een workshop te volgen Sennelier L'Aquarelle gegeven door Raffaella. Wij waren beiden nieuwsgierig hoe het nu werkt met Sennelier.

Nou we vonden het beiden best moeilijk,ik vooral de schaduwen,men zegt geduld is een schone zaak,nou dat moet je zeker weten bij deze verfsoort hebben. Je moet laagje voor laagje opbrengen dan krijg je echt diepte in je werkstuk. 

We hebben leuke mensen ontmoet deze dag en een hoop geleerd van Raff.

Even het voorbeeld demonstreren wat we die dag gemaakt hebben
Ons gezellige groepje!

Het begin is er pfffffff!
Marrie aan het inkleuren met een derwent waterkwast
En we mochten de nieuwe rolroosjes van Joy!Noor! erop verwerken.
Nog een fotootje van ons fotomodel Marrie!
Onze eindresultaten links Marrie,rechts ikke
Nou hoop dat jullie de foto's allemaal leuk gevonden hebben,wij hebben iedergeval twee waanzinnige weekenden gehad. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Lieve groetjes Nit@
xoxo

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart hebben jullie gemaakt.Mooi ingekleurd voor de eerste keer.En zo te zien op de foto's was het een gezellige geslaagde dag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Deze kaart ziet er ook echt schitterend uit, woww ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen