Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 14 september 2014

Werk,Verjaardagskaartjes.

Hallo Allemaal,

Ja ik ben er nog hoor!

Mensen die mij niet volgen op Facebook ik heb sinds 7 juli een baan bij Douwe Egberts Professionel voor 38,25 uur.

Ik ben koffie-automatenoperator bij de Belastingdienst in Den Haag. Een kleine 8 jaar geleden heb ik vast voor DE gewerkt. Ik was daar zelf weggaan omdat ik in de catering ben gaan werken en dan nog maar op één lokatie hoefde te werken. Nou de afloop afgelopen 2 jaar weten jullie allemaal. Zo'n lekker gevoel geen UWV meer, geen sollicitaties meer van vier in de week.

Ik heb het heel druk het is jaren geleden dat ik zoveel gewerkt heb, maar als de pegeltjes weer op me rekening staan daar wordt je alleen maar blij en vrolijk van.En hoe heerlijk is het als je nergens meer op hoeft te letten.Ik werk ik leef!!!!Ben weer heerlijk van 7.00 uur tot 15.15 uur onder de mensen. En nog een voordeel ben vanaf dat ik begonnen ben al dik 7 kg afgevallen,en loop van hot naar her.
Ik gebruik hele andere energie als in de catering.

Dus jullie begrijpen wel weing energie 's avonds om te freubelen, het komt langzaam wel weer op gang en wil jullie ook 2 van mijn laatste gemaakte verjaardagskaarten laten zien.

Een neefje is 1 jaar geworden en dit vond ik toch zo'n leuke digistempel van Mo Manning, met een beetje ideeën van internet er zelf een draai aan gegeven.

Voorkant

Binnenkant

Eindelijk het papier van Joy!crafts Glaze Cardstock gebruikt, wat een leuk effect krijg je hier mee.En natuurlijk ook nog wel een velletje beestjes uit de dierentuin van Doodlebug gebruikt. Het is tenslotte een kinderkaart. Alles ingekleurd met Twinkling H2O'S, sterren gemaakt met de cricut, teksten met de computer en uitgestanst met Sizzix. Nog wat bling bling steentjes toegevoegd.  Ik vind hem zelf heel stoer en geslaagd, ben benieuwd hoe jullie hem vinden?

Mijn volgende verjaardagskaart heb ik voor mijn (stief) dochter gemaakt. Deze duitse vrouw maakt prachtige kaarten irenes-hobbywelt.blogspot.nl en dit kaartje heb ik van haar gescraplift. Was erg leuk om te maken en heb de dutch dabadoo mal er bij gepakt. Lekker gekleurd met disstres inkt,diverse stempels gebruikt en mijn cricut. Tevens nog wat zelf gemaakte Martha Stewart klei figuurtjes gebruikt. En zelf gemaakte roosjes be-inkt. De binnenste gedeelten van de kaarten door een emboss mal gehaald. En niet te vergeten op de achterkant de mooie nieuwe sneeuwster of ijskristal van Noor! (6002/0358) gebruikt met mijn digistempel. Al met al een sjieke kaart!





Nou lui hoop dat ik nu eens me bloggie een beetje ga bijhouden maar ik beloof niets haha!

Liefs Nit@
xoxo

3 opmerkingen:

  1. Heyy dat zijn super kaartjes die je gemaakt hebt, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je weer de tijd hebt gehad om te freubelen, en wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt zeg, leuk dat je het zo naar je zin hebt op je werk liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Juanita,

    Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt he jij hebt het papier al lekker gebruikt ik nog niet heb het wel weer gevonden lag gewoon op de stapel nog niet gebruikte spullen ha ha!!
    En wat fijn dat je nu weer de energie terug krijg om te knutselen.
    Zie je snel weer.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen