Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 21 september 2014

Tilda with Rosebasket!

Hoi Allemaal,

Jullie hebben nog wat foto's te goed van mij van de freubelspullen die ik de laatste tijd aangeschaft heb.








Van de week een verjaardagskaart voor me schoonzus gemaakt  en lekker los gegaan op me kaartje met de nieuwe spullentjes!




De volgende produkten heb ik op me kaartje verwerkt:

Joy!crafts Noor Design! To You Clearstamps Words 6410/0312
Joy!crafts Noor Design! Happy Birthday 6002/0296
Joy!crafts Bille's Garden B Sybille Engbers! Veertje 6002/0378
Joy!crafts Noor Design! Cutting & Embossing Ronde Vlindermal 6002/0322
Joy!crafts Noor Design! Hoera weer een jaartje erbij Texts Clearstamps 6410/0010
Magnolia stempel Tilda with rose basket uit de Pink Lemonade collection
Magnolia Doohickey Poinsettias
Marianne Design Creatables design by Anja van Laar LR 0327
Creative Expressions Craft Dies by Sue Wilson Dotty 3d itty bitty bows CED 1409
Lalaland filigree corner die
Cardstock kraft en Coredinations Exotic Orchid
Action pareltjes
Twinkling H2O'S rich cocoa (137)heavenly bamboo(153)baby's breath(46)dreams bloom(183)
Diginaamstempel gemaakt door Sandra van scrappoint.blogspot.nl

Ik was in me nopjes met het resultaat en hoop dat jullie hem ook weer leuk zullen vinden.

Fijne zondag allemaal,

liefs Nit@
xoxo

8 opmerkingen:

  1. Hallootjes
    Ik kom even voorbij op deze zondag kijken naar al jouw leuke spulletjes die je de laatste tijd erbij hebt gekregen/gekocht.
    Vooral de Doohickey dies zijn super leuk ik heb ze ook alleen bij de kerstspulletjes heb ik niet de mand erbij omdat de webwinkel waar ik het bij heb besteld later was jammer genoeg maar ach ja nog genoeg dies voor leuke kaartjes te maken.
    En een geweldige kaart die je hebt gemaakt
    Nog een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Jeetje jij kan echt vooruit, wat een prachtige spullen,
    en wat is je kaart ook een beauty ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat mijun bericht nu doorkomt bij je Juanita, bij je vorige post is het niet gelukt.
    Wat een mooie spulletjes allemaal, jij hoeft je van de winter niet te vervelen, wat mooi allemaal.
    Ook de kaart voor je schoonzus is beeldschoon, prachtig gemaakt in deze kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Juanita,

    Zo jij bent lekker aan de koop geweest en wat zijn ze geweldig he de nieuwe DooHickeys ik ben er ook helemaal happy mee en wat is je kaart mooi geworden super zeg zijn die mallen die je hebt gebruikt en super mooie kleurtjes ha ha maar dat zit bij ons wel goed en ik vind dat strikje ook heel leuk die is toch van Marianne!!
    Nog een paar nachtjes slapen dan gaan we naar de Demo dagen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtige spullen gekocht de laatste tijd.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur en prachtig details.

    Liefs, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende spullen en prachtige kaart!! Kwijl kwijl!! hihihi
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Harstikke leuk zeg! Veel plezier met je spulletjes.
    Je kaartjes zijn weer super mooi!
    Prettige zondag. Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Juanita,Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden.Heb ook rond gekeken op jou blog.Jij maakt ook schitterende kaarten.Ben ook volger geworden.Wil niks van jou mooie creaties nog missen.Ik zie dat jij de kits van magnolia ook hebt.Ben benieuwd wat jij er mee gaat maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen