Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 29 juni 2014

Tara in memoriam alweer 6 jaar voorbij!

Hallo Luitjes,


Vandaag is het alweer 6 jaar geleden dat wij van onze Tara voorgoed afscheid hebben moeten nemen. Wat een levenslust zat er altijd in dit teefje.6 mooie jaren hebben wij haar gegeven,maar helaas Tara heeft heel veel pijn gehad aan haar heupen en dit werd steeds ondraaglijker voor haar, wij zelf hebben de beslissing genomen dat zij niet langer hoefde te lijden. Er gaat geen dag voorbij of ik denk terug aan haar, hoewel Amboss een hele andere hond is vergelijk je ze toch altijd met elkaar.Tara was altijd de rust zelf, Amboss daarin tegen is mister Macho en dat laat die wel merken ook.Meisje ook vandaag ben ik de hele dag in gedachte bij je,onze mooie herinneringen aan jouw blijven altijd in mijn hart en gedachten zitten.We will always love you forever and ever!

Dikke kus voor jouw boven in de hemel van je baasje en vrouwtje en natuurlijk een pootje van Ambossie!

liefs Nit@
xoxo

4 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita
    Ik weet wat je voelt hoor, ook wij hebben 5 jaar geleden afscheid moeten nemen van onze beagle Buddy.
    Ach ze zijn lekker met elkaar aan het spelen in de honden hemel, jullie hebben weer een andere hond, maar ik doe hey niet meer omdat afscheid nemen zo,n pijn doet.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, ik begrijp dat het weer een speciale dag voor je is, ach zo,n lieverd, moet je ook al is ze er niet meer voor altijd in je hart bewaren.
    Maak er toch een mooie dag van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me inderdaad moeilijk om je hond te moeten laten inslapen, en ook al is het al 6 jaar geleden komt het verdriet steeds weer terug. Sterkte meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh Nita... wat triest dat ze moest inslapen...en dat je er een bepaald moment weer aan terug denkt ... met deze prachtige crreatie heb je dan een mooi en heel lief aandenken gemaakt ...ik zou hem inlijsten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Juanita,

    Niks en niemand kan jou verdriet voelen maar denk maar zo je hebt wel 6 mooie jaren met haar gehad en dat neemt niemand jou meer af dikke kus.

    En lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen