Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 3 juni 2014

Magnolia card-in-a-box gemaakt voor een jarige!

Goedenavond Allemaal,

Ik heb alweer een card-in-a-box gemaakt, zo leuk om te doen joh. Dit keer voor een lieve Facebookvriendin Plony en blogvriendin. Zij is a.s. vrijdag jarig. Zij heeft inmiddels de kaart ontvangen en voelde zich reuze bevoorrecht vertelde ze mij om mijn enveloppe te openen.
Het volgende kwam eruit!

In het zonnetje genomen








Ik heb deze card-in-a-box in Plony's favoriete kleurtje roze gemaakt( hi hi ook de mijne trouwens).
Ik heb er 3 magnolia stempels op verwerkt en een oude papierlijn van We R Memory Keepers "Tiffany's" gebruikt. Stempels van Noor!,Doohickey van Magnolia, Go Kreate mal,Cheery Lynn Vlindertjes, La la Land Filligree corner en heart banner. Ballonnenstans Marianne design en een digistempel van internet. Verder lekker veel Bling Bling Twinkling H 2 O'S gebruikt,stickles en pareltjes van de Action.

Ik hoop dat jullie deze post van mij weer leuk vonden en beloof gauw weer wat van me te laten horen.

liefs Nita 
xoxo

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt voor Plony Juanita, helemaal super, snap heel goed dat ze hier blij mee is, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ziet er helemaal super uit
    Is het erg moeilijk om te maken ?
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja joh hartstikke leuk! Wat een mooie card in the box voor Plony! Prachtige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bevoorrecht voel ik me dat er zoveel moeite wordt gedaan......zoiets moois....en dan speciaal voor mij...Dat maakt een verjaardag écht een hele speciale dag meis...dankjewel dat jij daar mede voor zorgt. Wat heb ik weer leuke dingen om te laten zien vrijdag....en ik kan zélf eens goed kijken hoe het nou in elkaar zit zo'n card-in-a-box...Dikke knuffel van mij...en ik ga je ff delen op FB.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Nita! Wat leuk gedaan! Geen wonder dat Plony er zo blij mee was! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Práchtig Juanita, wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt voor Plony, En dan ook nog in haar lievelingskleur. Lief van je! Ik kan me heel goed voorstellen dat ze hier blij mee is.
    Lieve groetjes en nog een fijne dag, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi Juanita en zo leuk gemaakt in vrolijke en frisse kleurtjes.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Juanita.
    Kan me voorstellen dat Plony er blij mee was!
    Lang geleden dat ik hier was, heb via via je blogje weer terug gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Juanita,

    Zo nu ik weer thuis ben van vakantie eerst eens een reactie op deze schitterende kaart box geven wat een toppertje is het en goed gedaan met die bloemen en wat fijn dat Plony er zo blij mee was he!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen