Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 15 juni 2014

Demo- dag Hobby Voordelig te Delft en Under The Sea Card-Card-In-A-Box gemaakt!

Goeiemiddag Luitjes,

Vorige week zaterdag 7 juni ben ik naar de Demo-Dag van Hobby Voordelig te Delft geweest, zij bestonden 15 jaar!

Creaties by Joyce Martens en Ineke"s Creations demonstreerden de nieuwe Noor! en Joy! craft producten. Uiteraard viel er weer van alles in mijn mandje en heb me die dag ook weer eens zelf verwend.

En uiteraard ben ik van de week lekker met mijn nieuwe spulletjes in de weer geweest. Ik heb er er weer, ja sorry ladies, nummer 3 alweer, een card-in-a-box meegemaakt. Ze zijn zo leuk om te maken en me oude collegatje is vandaag met vaderdag jarig. Ze is verzot op dolfijnen en heb het thema op de card-in-a-box dan ook aangepast.

Lekker met me nieuwe stazon opaque white gespeeld en met de nieuwe stansen en het papierblok en natuurlijk de stempels. En een gemaskerde magnolia uit een oudere serie met tilda the mermaid en de dolfijn. Wat een leuke serie is Under the Sea om mee te werken ik heb er volop van genoten. De stempel heb ik weer ingekleurd met de Twinkling H2O'S.




Effe op de foto met Joyce!


Ineke met eigenaar Ben van
 Hobby Voordelig!
MIJN AANKOPEN!!!!!!!

Ik hoop dat jullie weer een beetje genoten hebben van de foto's, ik heb me best gedaan om jullie alles zo goed mogelijk te laten zien.

Fijne vaderdag allemaal,

Dikke kus Nit@
xoxo

13 opmerkingen:

  1. Ziet er uit als een super gezellige dag,. Juanita.
    En wat een prachtige card in a box.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werk daar vlakbij, maar kom er nooit! Toch maar eens langsfietsen ;)

    Je kaartdoosje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Juanita,

    Zo deze is ook weer zo mooi super leuk gedaan hoor en wat heb je leuke spulletjes gescoord!!
    En wat een leuke foto's!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto,s, Juanita, wat leuk dat je een paar bekende hebt gezien in Delft, je portemonneetje zal wel weer leeg zijn je hebt prachtige spulletjes aangeschaft.
    Je kaarten zijn ook prachtig, vooral de card in box vind ik mooi, ook de kleuren zijn schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's heb je geplaatst Juanita, ziet er supergezellig uit en wauw wat een boel aankopen heb je gedaan, heerlijk hoor. Je card in box is weer schitterend, daar zal je collega wel blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje je hebt ze wel weer uitgegeven he?! Hihihi prachtige spullies uiteraard en je card in the box is een bjoetie gaaf gemaakt joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet card, you've made some wonderful creations while I've been away, nice work
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spullie's heb je gekocht ! en erg leuk je kaartje .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Juanita,
    wat leuk dat je een reactie achterliet! Ik weet dat ik een tijd terug wel eens op je blog kwam, maar later raakte ik je kwijt. Dacht dat ik volger was maar je kwam nooit in de leeslijst.
    Ik ben nu volger geworden, dus je zult me hopelijk vaker tegenkomen op je blog.
    Je card in a box is erg leuk!
    Mooi thema en toepasselijke tekst!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Wow Wow ! Love your Box Cards more Awesome Every time you do one! Cann't wait for the next one! Enjoy your Week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie gaaf!!
    En ze zijn ook zo ontzettend leuk om te maken!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's heb je op je blog gezet. Ik zie het, dat je helemaal weg bent van de nieuwe serie van Under the Sea. Ik ben het ook hoor!!!! Je creatie is heeeel erg superrr geworden.

    Liefs en een dikke knuf, Astrid xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw!!! je kaart is echt super mooi geworden zeg!
    het ziet er ook uit dat je een super gezellige dag hebt gehad!
    ik wens je een fijn weekend.
    liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen