Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 18 mei 2014

Card in A Box gemaakt voor Zoë's 8e verjaardag!

Hallo Luitjes,

Gisteren werd mijn kleindochter Zoë alweer 8 jaar oud. En ik heb de card in a box kaarten al heel veel voorbij zien komen op diverse blogs en Facebook.  Ook ik heb me in deze kaart verdiept en een mooie toepasselijke kaart voor mijn lieve kleindochter gemaakt die helemaal verzot is op dansen.

Ze was er reuze blij mee, en voor haar verjaardag had zij de ponyranch van Playmobil gevraagd.
We hebben lekker mooi weer gehad en het was een hele gezellige en geslaagde dag. En op haar verjaardag mag de taart natuurlijk niet ontbreken. Het was zoals altijd weer een super mooie taart, en dit keer was Zoë zelf het onderwerp. Hij was super lekker.










Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden en ben benieuwd wat jullie van mijn card in a box vinden.
Ik vond hem zelf wel geslaagd en mijn prinsesje was er reuze blij mee.

Tevens doe ik mee met de   http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl BINGO

Iedereen nog een fijne avond,

liefs en een dikke kus Nit@

12 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,
    Wat geweldig zeg.En nog van harte met je kleindochter!
    Ik wil je dan ook bedanken voor het meedoen bij MBDGD.

    Lieve gr Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita
    Wat een prachtige card in box heb je gemaakt voor je kleindochter , nog van harte gefeliciteerd.
    Mooie kleuren ook, ik begrijp dat je kleindochter er blij mee was.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van My Besties Dutch Girls Designs en succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Nog van harte gefeliciteerd met je kleindochter. De taart ziet er ook erg mooi en lekker uit.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Juanita,

    Nou nou meis wat een schitterende creatie is dit weer en ik vind je bloemen super mooi hoor en de rest op je box kaart vind ik ook super mooi.
    En wat een leuke foto's van je kleindochter.

    Lieve groetjes MarrieXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit supermooi gemaakt , ik vind hem geweldig , top en wat een leuke fotos! Gefeliciteerd alsnog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige creatie heb je voor de kleine/grote meid gemaakt! Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooohhhh wat geweldig Juanita!! Je card in a box creatie is schitterend. En wat een leuke foto's van de birthdaygirl en de taart ziet er ook al zo supers uit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je kleindochter Juanita en hoe gaaf heb je dit voor haar gemaakt, ik vind het helemaal super, toppie meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je kleindochter Juanita en wat een prachtig meisje.
    je hebt een mooie creatie voor haar gemaakt en ze zal er zeker blij mee zijn geweest.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige boxcard voor je kleindochter, een echte meidencreatie.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou hij is super mooi geworden!!! Gefeliciteerd nog met je kleindochter. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend! Geweldige mooie kaart weer.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen