Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 20 april 2014

Paasmandje met magnoliaatje voor de jarige Amber gemaakt!




Goedemorgen Allemaal,

Ik wil iedereen hele fijne Pasen wensen.En natuurlijk mag een paastaartje niet ontbreken.
En Amboss wil jullie ook nog fijne Paasdagen wensen.






Vandaag wil ik jullie ook nog een paasmandje laten zien die ik gemaakt heb voor mijn nichtje Amber die vandaag gelijk met haar vader haar verjaardag viert. Zij is alweer 5 jaar geworden. Ik vond het wel weer eens iets anders dan een kaart te maken en omdat het eerste Paasdag is vandaag past dit mandje er prima bij.







Ben benieuwd wat die kleine Amber van haar paasmandje zal vinden ik vind hem iedergeval heel leuk geworden. Verder krijgt ze een Plahdoh Cupcake standaard met klei en het Telekids 5 in 1 spelllendoos. Ik ga zo naar de jarigen en wens iedereen nog hele fijne paasdagen toe.

Amber was blij met haar paasmandje en haar cadeaus. Hier nog wat foto's van haar.




Liefs Nit@
xoxo





9 opmerkingen:

  1. Geweldig taartje mmmmm en wat een schattig mandje heel veel plezier en fijne pasen en een pootje high five voor Amboss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige creaties allemaal!!
    Hele fijne pasen wens ik jouw en je familie.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit superleuk gemaakt voor haar Juanita, weet wel zeker dat ze het geweldig vond, ik in ieder geval wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en vrolijk mandje heb je gemaakt ☺
    Gezellige en fijne pasen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk idee om een paasmandje te maken voor haar verjaardag. Zal ze wel erg leuk vinden,
    Fijne paasdagen!

    groetjes Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nita, wat een leuk paasmandje, daar zal ze erg blij mee zijn geweest.
    De felle kleurtjes zijn ook erg vrolijk
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat geweldig mooi gemaakt. Ziet er supervrolijk en geweldig uit Juanita!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmm dat ziet er lekker uit!
    Je paasmandje is trouwens ook superleuk! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou zeg dat is ook raar ik weet zeker dat ik op je bericht gereageerd heb en nu zie ik hem niet meer, ach ja blogger he, maarre het is wel laat maar ik wilde toch zeggen dat ik het prachtig vind, heb je de taart zelf gemaakt? Hij is echt prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen