Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 29 maart 2014

Verjaardagskaart voor mijn dinnetje gemaakt!

Goedemorgen lieve Luitjes,

Opstaan vandaag met wel heel veel zon, super toch daar wordt je lekker vrolijk van. En de dag wordt nog mooier want mijn dinnetje Marrie Banis is vandaag jarig. Nogmaals Gefeliciflapstaart Mar met je 53e verjaardag. En eindelijk kan ik jullie mijn gemaakte verjaardagskaart voor haar laten zien. Ze heeft hem inmiddels via de post ontvangen en vond hem verschrikkelijk gaaf!






Deze kaart had ik in het roze op internet gespot dus een beetje van internet en een beetje van mij. Ondanks dat Marrie en ik groot fan zijn van roze heb ik me uitgeleefd met paars papier en moet zeggen dat ik hem zo ook mooi vind uitkomen. Ik ben zo blij op Marrie's aanraden heb ik het hoekje van La la land aangeschaft en het is een favoriet stansje geworden, love it!

Ik heb me best weer gedaan toch en ga me weer storten op nieuwe verjaardagskaarten.

Iedereen een heel fijn een zonnig weekend, ik ga ook zometeen en morgen van het zonnetje genieten, jullie ook?

Liefs Nit@
xoxo

10 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita,

    Wat heb jij je best gedaan zeg ik vind je kaart dan ook schitterend ben er heel blij mee hoor meis!!
    En leuk is dat hoekje he ik gebruik hem zelf ook graag!!
    Nog bedankt voor je schitterende kaart.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke verjaardagskaart en het hoekje heel mooi
    Ik heb vandaag heerlijk genoten van het zonnetje
    Een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtige verjaardagskaart voor Marrie ...vind hem super mooi en je embossing achtergrond ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor de jarige Marrie Juanita, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, en mooi met die glitters ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW Juanita wat een prachtige paarse kaart heb je voor Marrie gemaakt!! Kan me voorstellen dat ze hem verschrikkelijk gaaf vindt!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige en stijlvolle kaart heb je voor je dineetje gemaakt.
    heel mooi gebruik van mallen en kleuren.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt juanita, de kleur paars is ook wel erg mooi
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaart voor Marrie zeg, ik weet zeker dat ze hem prachtig vond want is vind hem ook heel erg mooi, zelf zonder magnoliaatje xxxJanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Marrie die boft maar met zo een vriendin .... wat een super mooie kaart heb je voor haar gemaakt !! Prachtig zo in het paars.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen