Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 9 maart 2014

Kenny K verjaardagskaartje.

Goedenavond Luitjes,

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor mijn schoonzoon die gisteren jarig is geweest. Aangezien ik de Kenny K stempels super vind heb ik de stempel Mae West voor mijn kaartje gebruikt. Hij vond hem super leuk en mijn kleindochter zei: "Oh mama pappa krijgt weer zo'n dame". Leuk toch heerlijk zo'n reactie van die meid. Voor mannenkaarten zijn dit toch super geschikte stempels. Lekker stoer en sexy!!!!

De Binnenkant
Close-up!


Gebruikte Materialen:
Wit/Turquoise cardstock
Dessinpapier Kruidvat, Bo Bunny & Studio Light
glitterpapier
cricut cartridge George & Basic (Sterren), Wildcard(enveloppe)
La la Land Filigree Corner Die
Go Kreate Frilly Square Concentrics #7
Noor!design stempel
Zelfgemaakte banner met tekst op de MAC
bling bling steentjes Action

Twinkling H2O's:
haar 133 Golden Opal, 134 Honey Amber
huid 41 Natural Linen
lippen 180 Luv-U-Pink, 53 Plumeria
rouge 26 Copper Penny
laarzen,kleding,hoed,bikini,sjaal.handschoenen,pistool en holster 111 Bashful Blue, 109 Mystic Blue,
188 Sea Spray
ster 16 Sunflower, 33 Golden Opal
pistool en kogels 201 Smokey Diamond, 8 Hunter Gray

Ik vond het super om deze kaart te maken dit keer geen bloemen enzo maar wel bling bling.Het is altijd zo jammer dat je de mooie glans niet kan zien op de foto's van de gebruikte Twinkling H2O's. Zal volgende keer proberen een kaart schuin te fotograferen voor het bling bling effect.

Nou lui dit was het weer op naar het maken van de volgende verjaardagskaarten.
Ik hoop dat jullie dit een leuke kaart vinden en kijk weer uit naar jullie leuke reacties.

Fijne avond allemaal,

Liefs Nit@
xoxo





5 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden. Is inderdaad jammer dat je de prachtige glans niet kunt zien van Twinkling H2O
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave kaart heb je voor je schoonzoon gemaakt Juanita, ik vind hem helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere sexy kaart heb je voor je schoonzoon gemaakt. Snap dat best wel dat die dat mooi vindt.

    Liefs en een knuf, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, die is wel heeeeel sexy, Nita!! En ook heel stoer, die zal je schoonzoon wel gaaf hebben gevonden. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Juanita!!! ja ik vond het ook zuper leuk je gezien en gesproken te hebben... echt heel leukjoh! Nog van harte met je schoonzoon en die kaart is echt toepasselijk voor een man top uitgekozen en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen