Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 15 maart 2014

Baby Roze Rompertjes Kaartje!

Goedenavond allemaal,

Even voor degene die geen Facebook hebben, ik ben van de week naar het uitzendbureau geweest, en heb een 0 uren contract gekregen met een maximum van 25 uur per week. Ik ben dus wel een oproepkracht maar wie weet wat voor perspectieven dit mij gaat bieden. Ik werd afgelopen vrijdag gelijk ingezet voor de catering  voor 5 uurtjes. Nou als je drie maanden niet gewerkt hebt, wil je maar als te graag weer aan de slag. Ik was best zenuwachtig maar het is hartstikke meegevallen en hoop dat ze mij van de week weer gaan inplannen, het begin is er! Het is de bedoeling dat ik langzamerhand op een vast project ga werken.

Mijn kapstertje had laatst bij mij het baby blue rompertjes kaartje voor mijn nicht gezien ze was helemaal in de bonen. Zij vroeg mij of ik er eentje in het roze, voor haar vriendin die over 2 maanden moet bevallen, wil maken. En zo gezegd zo gedaan en dit is haar geworden. Ze was er super blij mee.



Gebruikte materialen:
Roze & Fuchsia cardstock Bazzil, dessinpapier Magnolia Prince & Princesses
Magnoliastempel Baby Tilda
Cheerry Lyn Designs Heart to Heart lace Doily
Marianne Design Ballon
Cricut Cartridge Wild Card " It's a Girl"
Roze babysokjes Zeeman
Roze kroontjesbrad,lint en veertjes uit eigen voorraad
Action bling bling pareltjes
Joy!Crafts Noor!Design 6002/0285 Cutting & Embossing Tag
digi Tekst van internet
Stempels Noor!Design
Floral Oval Spellbinders
Gebruikte Twinkling H2O'S:
gezicht,armen,benen Natural Linen 41
jurk,kroon,strikjes,speen,vlindertjes Luv-U -Pink 180,Rose Petal 47
haar Honey Amber 134,Golden Opal 133
sokjes,kantjes,strikjes,kroon,vlinders, Ice 175

Dit keer is het met fotograferen wel gelukt om de mooie bling bling glans van de Twinkling H2O's te laten zien.

Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vonden en zie jullie reacties graag tegemoet.

Fijne avond allemaal nog, en geniet van je vrije zondag!

Liefs Nit@
xoxo

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig en lief kaartje,daar zullen ze vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke proficiat Juanita!! Wat gaaf dat je weer aan de slag kunt. Vind het helemaal superleuk voor je!! Succes meid!
    Je creatie is om door een ringetje te halen. Echt zooooo mooi en lief. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Juanita,

    Wat is hij leuk geworden je rompertje zo lief in het roze en wat fijn he dat je weer aan de slag kan ik hoop voor je dat ze je meer gaan in plannen!!

    Lieve groetjes Marrie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja! Hoe verzin je het?! Wat ontzettend lief, mooi, leuk, schattig! Echt heel erg gaaf!

    xx Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het weer zo'n uberschattige creatie Juanita! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend schattig is hij geworden zeg!!
    Ik kan me echt goed voorstellen dat ze er heel blij mee was!
    Ik doe mijn duimen drukken dat je vaker voor hun kan werken!
    Prettige zondag.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je contract!
    en wat een vreselijk schattig kaartje!!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er superlief en prachtig uit Juanita, helemaal geweldig. Je brengt me op een idee, mijn moeder vroeg of ik een babykaartje voor een meisje wil maken en bedenk me dat ik dit patroontje ook heb, eens kijken. Die van jou is super. En hoe geweldig dat je van de week weer een paar uur gewerkt hebt, ik hoop met heel mijn hart dat ze je heel vaak gaan oproepen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is dit nou weer zeg, ik had hem al op FB voorbij zien komen maar wilde toch even de details zien, en meid wat een plaatje, trouwens wat een mooi nieuws dat je weer een baan hebt, geniet er van hè liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nita, wat leuk dat je me gaat volgen. Heb je al genoten van de dingen die je tijdens de demodagen van doe@ding heb gekocht? ben inmiddels als weer twee keer naar Spijkernisse geweest. Heerlijk.... vraagje heb jij een patroon van de babykaart? Hij is zoooo leuk. grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gemaakt, ziet er zo lief uit.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Junita, wat prachtig zeg, de kleuren zijn prachtig.
    Ook toevallig"ik ben ook catering medewerkster, ik werk in de schoolcatering voor driedagen per week. Hopelijk krijg je snel wat uurtjes erbij
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat schattig is dit gemaakt.
    ik heb hem even vergroot om alles goed te zien.
    een leuk idee om ook eens te doen.
    groetjes van An ( je volgt mij ook op pinterest )

    BeantwoordenVerwijderen