Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 2 februari 2014

Kenny K Verjaardagskaart in de Feyenoordkleuren gemaakt!

Goedenavond Luitjes,

Ik ben druk met van alles aan het maken, maar kon nog steeds niets plaatsen omdat mijn creaties voor andere mensen bestemd zijn.

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien voor de man van Marrie die over een paar dagen jarig is. Inmiddels heeft hij de kaart ontvangen en was er heel erg blij mee. Wat wil je nog meer een Feyenoorder in hart en nieren, wat is er dan mooier dat je dan een verjaardagskaart ontvangt in de kleuren van je favoriet cluppie. En met het Chickie op de kaart was hij ook erg blij.





Nou dit is hem geworden jullie kunnen je wel voorstellen dat John is zijn noppies was, hij zei ook nu bezit ik ook een echte Juanita kaart hahaha. John alvast bij deze mijn felicitaties met je 6o e verjaardag,dikke kus!

Iedereen weer bedankt voor het kijken en reacties lees ik altijd met veel plezier.

Fijne Avond,
liefs Nit@xoxo





8 opmerkingen:

  1. Wat een stoere mannenkaart heb je gemaakt. Mooi afgewerkt ook aan de binnenkant.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'n echte mannenkaart heb je er van gemaakt Nita! Kan me voorstellen dat John in zijn nopjes was en trots is dat hij een echte Nita thuis heeft! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoere en gave mannenkaart heb je gemaakt.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.! Gaaf en stoere chicki!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beetje late reacties, maar ik had problemen met blogger en kon niks meer doen.
    Wat een superstoere kaart zeg. En ook een hele leuke tekststempel


    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gave kaart meid!! Kan me voorstellen dat hij met dat Chickie en Feyenoord blij was....mannen......hahahah!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen