Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 22 februari 2014

Kaartje voor een kleindochter gemaakt!

Hallo Allemaal,

Wat worden er toch weer veel baby's geboren. Mijn vriendin Marrie heeft op Valentijnsdag er een kleindochter bij gekregen met de mooie naam Katie Lara. Ja en ik zal Nita niet zijn om een kaartje te maken voor de trotse opa & oma. Als het mee zit krijgt ze vanmiddag de kaart in de bus, ben zo benieuwd!








Ik zal voor jullie mijn gebruikte materialen voor de kaart even vermelden:

cardstock wit/kraft
dessinpapier Doodlebug Design Inc "Sweetheart"
vlindertjes Cheery Lynn en strik(voorkant) bewerkt met Frantáge "Shabby Pink"
hotfixsteentjes
La la Land Heartbanner
GIRL letters Zeeman
haarkam bedeltje
Stempel Lily of The Valley (LOTV)"Snuggle Time"
nieuwe heart ballon Marianne Design, Craftable Marianne Design CR 1248
diverse Noor!stempels opgebracht na versamark bewerkt met Pan pastel Burnt Sienna Shade
Noor!Tag 6002/0285
Diverse blommen en veertjes en kant uit eigen voorraad

Snuggle Time stempel ingekleurd met Twinkling H2'Os:
beer : Golden Opal 133
giraffe lichaam : Honey Umber134
stippen : Cinnamon Stick 147
dekentje en strik : Luv-U-Pink 180
reiswieg : Mocha Rose 14
sokjes : Rich Cocoa 137
speen,rammelaar,kantjes : Ice 175


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vonden en ben weer reuze benieuwd naar jullie reacties.

liefs Nit@
xoxo

12 opmerkingen:

  1. Wat is dat super mooie kaartjes die je heb gemaakt!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Ik vind je kaart super mooi(in het echt is hij nog veel mooier) en wat heb je er leuke details op verwerkt wat heb je hier een werk aan gehad maar ik ben er super blij mee en krijg een mooi plekje in mijn hobby kamer.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juanita ik vind het helemaal top!!!
    XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een super kaart, die heb je echt schitterend gemaakt ☺

    Een fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een pracht kaart. Ik kwam het tegen op de site van tscraphuis en ben je meteen gaan opzoeken om je volger te worden. Ben pas beginner en zo krijg ik veel inspiratie! Dank je! Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk zeg!!
    Daar zal ze echt blij mee zijn. Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt, heel mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart heb je voor haar gemaakt echt super die binnenkant ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Juanita wat heb je dit schitterend gemaakt voor Marrie, ik vind het helemaal geweldig, super de supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart Juanita, en bedankt voor je lieve berichtje op mijn tag !!
    en ja hoor alles goed !!!

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen