Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 5 februari 2014

Geboorte Babyboy Rompertjesskaartje gemaakt!

Hallo Allemaal,

Hè,hè eindelijk mag ik jullie mijn gemaakte rompertjeskaartje laten zien.Vanochtend ben ik op kraamvisite geweest bij ons nieuwe neefje Dean die 29 januari j.l. geboren is.

Hier een tweetal foto's van Dean, het is zo'n lekker knulletje.



Nou het is toch een lekker binkie niet waar dan!

En dit kaartje heb ik voor zijn geboorte gemaakt, ik had de rompertjes al in zoveel variaties voorbij zien komen en ook ik vond het super om er een te mogen maken, heb inmiddels alweer een opdracht gekregen voor een roze exemplaar.






En natuurlijk het kaartje ook even ingepakt en gefotografeerd.











Nou Tessa, Dean's mama was er reuze blij mee, en daar doe je het toch allemaal voor!

Dit was het weer voor vandaag tot gauw,

Liefs Nit@ xoxo

14 opmerkingen:

  1. hartelijk gefeliciteerd met je kleine neefje. Prachtig ventje hoor.
    En een hele mooie kaart, echt leuk om te zien

    groetjes, Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had hem op facebook al voorbij zien komen maar op het blog zie je toch mooiere details. Schitterend kaartje zo en wat een schatje jullie nieuwe neefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje die Dean Juanita en wauw wat heb je dat rompertje geweldig gemaakt, ik heb het patroontje hier ook nog liggen maar nog nooit gemaakt, toch maar eens snel gaan doen want oh wat zijn ze toch leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een knap ventje is het. Mooie gave huid ook.
    Wat heb je een prachtige creatie voor ze gemaakt. Leuk model ook. Prachtig ook, hoe je de binnenkant hebt gedaan. Helemaal superrrr.

    Liefs, Astrid xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nita, ik ben een beetje jaloers :) ik wil ook zo'n lief en leuk cadeau'tje haha :) Maar nee ik ga niet The Grinch spelen en het van Dean afnemen. Dat doe je niet bij zo'n knap ventje! Je rompertje is echt supermooi! Je keuze van stempels had niet beter gekund en prachtig ingekleurd! En dan dat eendjes papier, zo leuk! Ook de verpakking is superleuk gedaan! Hele mooie tekst ook binnen in het rompertje! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een knapperd is dit zeg! Ja natuurlijk ook je schitterende rompertje maar ik bedoel eerst het kleine manneke hihi, erg leuke foto's. En dan je creatie: wat heb je dat top gedaan, echt fantastisch!! Je hebt het heel erg leuk samengesteld! Daar zullen ze wel erg blij mee zijn geweest!
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk patroontje. Volgens mij een feest om te maken en erg leuk om te geven!
    Het ziet er top uit joh
    XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig en super mooie kaartje Anita en wat een leuke stempels heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had hem ook al op Facebook voorbij zien komen, hij is ook heel erg leuk hoor prachtig gemaakt.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik had hem al op FB gezien vandaag ....
    En vind hem zo gaaf !
    Wat heb je dit mooi gemaakt zeg.
    Daar kun je wel mee aankomen als je op kraamvisite gaat.

    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het creatie SCHITTEREND!! Echt supermooi. En wat een knap neefje heb je zeg! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje zeg de baby, en de kaart, prachtig model ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen