Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 26 februari 2014

Een opkikkertje!

Goedenavond allemaal,

Even een update over mijzelf, helaas nog steeds werkzoekend, doe me uiterste best, maar helaas geluk is nog niet met me. Ik blijf positief en ga echt niet bij de pakken neerzitten. Ben zo blij dat ik een hobby heb en kan hier gelukkig me ei in kwijt. Als ik af en toe om me heen kijk en hoor zijn er veel ergere dingen in het leven die zich bij anderen voordoen vooral betreffend de gezondheid van de mens. Tuurlijk is een baan heel belangrijk maar als ik zo hoor hoe het met anderen gaat is je GEZONDHEID toch het allerbelangrijkste wat er is.

Het volgende kaartje wat ik jullie wil laten zien heb ik gemaakt voor iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken. Ik moet zeggen ging me wel van me hart om dit kaartje weg te geven vind hem zo leuk geworden! Nou en de ontvangster was er superblij mee, en daar doe je het toch voor!




Nou zoals jullie zien heb ik me weer heerlijk uitgeleefd op me kaartje en lekker roze/fuchsia gebruikt.
De volgende materialen heb ik weer gebruikt:
wit cardstock
dessinpapier van Studio Light blokje gekocht bij kruidvat
hoekjes met de Cricut cartridge Storybook gemaakt
Magnolia doohickeys: feathers,poinsettia,so wrapped lovely
Magnolia roze besjes
Marianne design craftable CR 1248 Marianne design wit rozenkant
X cut vintage notes Doily
Action bling bling parels
Nicole Verkooijen tekststempel
Magnolia stempel For you Tilda "Lost and found "
Bloemen,lintjes eigen voorraad

Gebruikte Twinkling H2O'S:
gezicht,handen: natural linen 41
kleding: rose petal 47
haar: golden opal 133,honey umber 134,rich cocoa 137
schoenen: ice 175
blaadjes en stengels: wildvine 98,heavenly bamboo 53

Tevens wil ik meedoen met de volgende challenges:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl challenge #47 gebruik alleen Tilda
http://midweekmagnolias.blogspot.nl # 83 Beautiful Buttons

Nou luitjes dit was het weer hoop dat jullie dit een leuke kaart vinden en kijk weer met plezier uit naar jullie reacties!

Fijne avond iedereen,
liefs Nit@
xoxo


13 opmerkingen:

  1. Ik hoop toch zo dat je snel een baan zult vinden Juanita, maar zoals je zegt wel proberen positief te blijven denken. En wauw ik kan me voorstellen dat je van deze kaart moeilijk afstand kon doen want wat is hij schitterend, echt supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Juanita! Heerlijk roze!
    XOXO Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Juanita,

    Who meis wat en geweldige kaart is dit begrijp je wel hoor dat je hier moeite mee had om weg te geven maar gelukkig is hij leuk ontvangen.
    Ik zie wel bekende dingen op je kaart ha ha.
    Je hebt deze kaart super mooi gemaakt en je krijg van mij een 10 ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, alles erop en eraan is super leuk,
    mooie kleuren en papiertjes ook, toppie hoor ☺

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf Juanita! tis een plaatje en wat een prachtig DP!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezondheid is zeker belangrijk, maar ik hoop voor je dat je toch snel werk mag vinden.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi in deze kleuren. Wat een prachtige bloem heb je ook gemaakt.

    Veel liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig blijf je positief! Gezondheit is inderdaad het belangrijkste, dat zie ik iedere keer bij mijn familie. Je kaartje is super mooi!
    Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful, bright and cheerful card, great colour combo and design. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tilda is pretty in pink. Lovely card, Juanita. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart heb je gemaakt, super vrolijke kleuren, zo mooi.
    Wens je veel succes met het vinden van een baan.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is soooooooo pretty Juanita!!!
    Love the colour combo and all those details are just fantastic..
    Thanks for playing with us at Midweek Magnolias!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kaart zeg, wat een heerlijke kleurtjes ook super mooi geheel, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen