Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 19 januari 2014

Verjaardagscadeau gehad van mijn lieve vriendin Marrie!!!!!

Goedemiddag allemaal,

Ja dat is snel hè, ik hoor jullie het al denken. Maar ik moet toch even wat met jullie delen.
Marrie kwam gisterenavond voor het eerst bij ons eten samen met haar hubbie. Onze mannen hebben voor het eerst kennis met elkaar gemaakt. Het zijn beiden Feijenoordsupporters dus dat klikte meteen.

Uiteraard kwam Marrie niet met lege handen en had een te gek verjaardagscadeau voor mij meegebracht, eentje die ik heel graag met jullie wil delen.





Nou de foto's spreken voor zich toch, jullie kunnen je wel voorstellen dat ik hartstikke blij met mijn cadeaus ben. Helemaal toppie in mijn favoriete kleur fuchsia. De tag had ze laatst op onze freubeldag gemaakt, en deze nu voor mij verwerkt op een tasje. En Marrie had zulke leuke gepimpte blikjes op haar bureau staan en ik had te kennen gegeven dat ik ze super gaaf gepimpt vond door haar, en voilà ik heb er één gepimpt en wel voor me verjaardag gekregen en ook nog de verschrikkelijk mooie nieuwe paperpad Sweetheart van Doodle Bug Design en als klap op de vuurpijl de nieuwe Marianne Design Let's Party Hartjesballonmal.

Nou mijn avond kon niet meer stuk, en dan moesten we nog aan het eten beginnen. Ik heb lekker indisch voor ze gekookt en hebben heerlijk zitten smullen.Verder hebben wij een schitterende avond met z'n vieren (solly Amboss onze hond was er ook bij) vijven gehad. Een avond die we wellicht vaker zullen overdoen. Marrie nogmaals bedankt lieverd ik ben er zó blij mee.

liefs Nit@
xoxo

12 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita,

    Het is je van harte gegund hoor en ik hoop dat je er leuke dingen mee gaat maken ik ben zelf ook helemaal weg van dit papier dus vind ik het ook leuk om te geven.
    En meid wat kan jij lekker koken nog bedankt hoor (ook voor mijn broek die nu te strak zit ha ha)het was een gezellige avond!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie zo'n gezellige avond hadden, en je bent echt verwend
    met prachtige cadeaus ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Marrie heeft mooie spullen aan je gegeven en prachtige dingen gemaakt in jouw kleurtjes. Gezellig toch een avondje met z'n vijven.
    Ik zag net ook de mooie hobbykamer van Marrie. Wat een superrrr mooie hobbykamer heeft ze en prachtige creaties ook staan. Leuk hoor.

    Knuffel van mij.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt wel heel supergezellig Juanita, helemaal geweldig toch. En wat ben je verwend door Marrie, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij zeg! Daar ga je vast nog veel plezier aan beleven!
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo verwend te worden!! Prachtige creaties weer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en gace kadootjes joh! En nog een keer van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie cadeautjes en heerlijk om verwend te worden.
    nog gefeliciteerd meisje en fijne week verder.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou helemaal te gek zo'n kadootje!! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij verwend zeg, maar ik begrijp dat jullie een hele gezellige avond hebben gehad, heerlijk als je dat zo leest, geniet van je mooie spulletjes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen