Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

vrijdag 17 januari 2014

Lekker dagje gefreubeld bij mijn vriendin.

Gisteren ben ik een dagje naar mijn vriendin Marrie geweest in Rotterdam. Marrie heeft mij even de fijne kneepjes van het kaarten maken geleerd.

Vind het altijd leuk hoe een ander een kaart maakt, een ieder doet dat op zijn  eigen manier. En vandaag wil ik jullie dus een kaart à la Marrie Banis laten zien. En nog een paar foto's bij Marrie in haar creabea kamer. We hebben beide dezelfde stempel ingekleurd, zij zou een tag met het afdrukje maken en ik een kaart. Al met al is zij zo in mijn kaart opgegaan dat Marrie niet eens meer met haar tag in de weer is geweest.Maar ik doe nu even een aanpassing op dit blogbericht Marrie heeft 's avonds toch aan haar tag gewerkt toen ik weg was en het resultaat laat ik ook hier zien.

En voor ik het wist was het al weer tijd om naar huis te gaan, ik heb een hele gezellige dag gehad, en zullen dit wel vaker gaan doen.

11 januari ben ik onlangs jarig geweest en heb van Marrie een mooie kaart ontvangen en tevens van Plony. Ik was totaal verrast door deze kaarten en vind ze super gaaf, nogmaals bedankt beiden.

Marrie's creabea kamer 

Super mooi boekje door Marrie gemaakt

Deze kaarten kent iedereen wel toch?

Uitzoeken van mijn creatie

Dit wordt Marrie's creatie

Dit is mijn eindresultaat van Marrie's workshop !

Close-up Magnoliabloem

Even de geweldige Happy Birthday stans geleend

Close-up  van de super gave London Tilda uiteraard weer ingekleurd met Pan Pastel
Marrie heeft een schitterende Tag gemaakt met London Tilda en de nieuwe Doohickeystrik van Magnolia

Deze kaart heb ik van Marrie voor me birthday gehad


Deze kaart heb ik van Plony voor me birthday gehad
Dit was het dan weer en hoop dat jullie weer een reactie na het lezen achter laten daar wordt ik altijd blij van. En blije reacties kan ik nu heel goed gebruiken want ik heb nog steeds geen baan gevonden, maar zoals ik al eerder zei ik blijf positief en  blijf me uiterste best doen.

Liefs Nit@
xoxo

7 opmerkingen:

  1. Hallo Juanita,

    Wat hebben wij een leuke dag gehad en hij ging veel te snel voorbij maar je kaart is heel mooi geworden en wat een verschrikkelijke foto van mij ha ha!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Juanita,

    Zo leuk om zoveel vrolijkheid en gezelligheid te zien! De kaart is heel mooi geworden.

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige blogpost van jou vandaag, en zo leuk dat jullie zo'n gezellige
    dag hebben gehad samen, leuk is dat hè om samen te knutselen, dan vliegt de
    tijd idd. Maar het eindresultaat van je kaart is super, ik vind hem schitterend ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid allemaal zeg, de kaarten van Marrie zijn prachtig, maar die van jou vind ik ook schitterend, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal super gezellig uit Juanita. Jullie hebben vast erg genoten! En de resultaten zijn ook al supermooi!! Meid, succes met het zoeken, komt vast en zeker goed!!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er echt gezellig uit zeg! Jullie hebben mooie kaarten gemaakt!
    Ik wens je veel succes verder met zoeken, er komt wel wat. Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er allemaal leuk en gezellig uit en wat een super gave kaart !

    BeantwoordenVerwijderen