Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 4 december 2013

Opgepimpte potjes als Sinterklaascadeautje.

Hallo goedenavond allemaal,

Ook ik  heb ik me even uitgeleefd op twee sinterklaascadeautjes. Ik kan ze jullie nu al laten zien want voor degene waar ze voor bestemd zijn die kijken haast niet op me blog.
En als de Sint morgen geweest is ga ik als de sodemieter aan de gang met mijn kerstkaarten en creaties voor in de kerstboom. Eindelijk dit jaar weer eens een kerstboom, het is door allerlei omstandigheden de afgelopen jaren hier een kerstboomloze kerst geweest, maar dit jaar niet wat er gebeurt mijn kerstboom komt er.

Ik moet nog 2 dagen werken en dan heb ik 3 weken vrij. En aankomende vrijdag is helaas me laatste werkdag op de gemeentewerf. Bij de DSW(Dienst Sociale Werken) wordt helaas mijn contract niet verlengd en loopt tot en met 31-12-2013. Vorig jaar zat ik in het zelfde schuitje  toen werd het contract van mijn oude werkgever niet meer verlengd door de gemeente en stond er 3 man op straat. Ik ben toen door de nieuwe catering van de DSW overgenomen,maar helaas gaat de huur omhoog bij de gemeente voor de DSW en dit kunnen zij niet meer betalen. Dit betekent dus voor mij dat ik weer aan het solliciteren geslagen ben echter nog zonder succes, maar heb nu inmiddels mijn uitkering aangevraagd voor januari en blijf positief en ga verder met solliciteren.

Ik ben nu eenmaal niet het type wat bij de pakken gaat neerzitten, en zie wel wat voor baan het wordt. Lukt het in de catering niet dan gaat ik het over een andere boeg gooien, jammergenoeg ben ik ook niet meer zo piepjong(wordt alweer 48 in januari).

Dus mede dat ik dus mijn werk ben kwijt geraakt had ik niet echt de spirit om me te motiveren om creaties te maken, het moest eerst allemaal een beetje rustig in me hoofd worden ,want als je niet lekker in je vel zit komt er ook niets uit handen.Ik heb de laatste tijd zulke gave creaties van een ieder voorbij zien komen, maar ook dat hielp niet om me te motiveren.

En buiten dat ik me baan kwijt ben hebben me man en ik ook nog het trieste bericht gekregen dat een goede vriendin van ons zo ernstig ziek is dat haar leven op me laatste werkdag beëindigd wordt en dat 12e december de begrafenis is. Ik ben zo blij dat ik voor Marja nog als laatste wens lekker Indisch voor haar heb mogen maken. Aankomende vrijdag zal ik in gedachte bij haar zijn op me werk. Marja we houden van je.

Hier dan de beloofde foto's van mijn opgepimpte potjes. Het idee om dit zo te maken heb ik van Erica Wessel(Heidebloempjuh),zij had laatst ook zo'n gave pot opgepimpt.
















5 opmerkingen:

  1. Ohw, wauwie, wat zijn ze weer leuk geworden zeg. De kleuren e nstansen op je potjes geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nare berichten, maar je bent zo te horen een positief mens en ik hoop dat het goed komt voor je!
    Je potjes vind ik geweldig, mooi, kleurrijke n erg fijn als je dat als cadeautje mag krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, als je van zulke berichten krijgt wordt je er ook niet vrolijker van en is het te begrijpen dat je niet zoveel uit je handen komt. Maar zoals je als zei, heb je nog lekker voor haar kunnen koken.

    Leuk ook, dat we nog even op de beurs wat hebben kunnen bij kletsen.
    Wat een prachtige creaties heb je ervan gemaakt Juanita. Lekker geurige inhoud.

    Liefs en een dikke knuffel, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee meid wat een nare berichten allemaal, ik wil je heel veel sterkte wensen.

    Je creaties vind ik echt geweldig! Zo mooi versierd en wat een leuke stansjes heb je gebruikt!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende potjes heb je gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen