Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 18 december 2013

Lekker kerstcreaties gemaakt!

Hallo Luitjes,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Ben nu alweer bijna anderhalve week thuis en mijn laatste werkdag was 6 december. En het bevalt me prima, de begrafenis van mijn goede vriendin Marja heeft 12 december plaatsgevonden, dit was een hele mooie uitvaart, Marja je blijft altijd in ons hart en we zullen je nooit vergeten.

Ben nu weer in een rustig vaarwater beland en heb me weer lekker kunnen uitleven op me hobby. Laatste tijd was ik door alle omstandigheden helemaal inspiratieloos, maar heb gelukkig weer de draad op gepakt en zie wat er uit mijn handen is gekomen.

Deze kerstcreaties heb ik met plezier gemaakt voor mijn (stief)dochter Sannie, ze wist niet wat haar overkwam toen de Post.nl haar een pakketje kwam brengen vandaag.Ze was er ook reuze blij mee.

Ik heb een Let's Get Bizzee Mdf kerstbal gepimpt in Sannie's favoriete kleurtje Roze (hi hi ook de mijne past bij mij totaal niet in me interieur.) De Besties heb ik ingekleurd met Pan Pastel, wat een gaaf spul om mee te werken en als je ermee werkt ontdek je steeds nieuwe mogelijkheden, zo leuk!!!!




En bij de Action had ik de letters XMAS gekocht en deze ook lekker opgepimpt en wat een gepriegel zeg het is niks dat de letters klein zijn je digi's kan je ook niet al te groot afdrukken, maar het is gelukt en ben heel tevreden met het resultaat.








Ik moet nog even kijken met welke challenges ik mee ga doen want ik ben er veel te lang uitgeweest. Dus hier kom ik later op terug. Ik ben er uit en wil graag meedoen met de volgende challenges:

bestieschallenge.blogspot.nl - Christmas Glitter
mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl - Alles Mag/Anything Goes
miekelotteschallenges.blogspot.be - Kerst Ornament

Iedereen nog een fijne avond gewenst, en natuurlijk wens ik iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en liefdevol 2014.

Liefs Nit@ xoxo

18 opmerkingen:

  1. Wat heb je je kaart weer mooi uitgewerkt, prachtige combinatie van de kleurtjes en de stansjes die je gebruikt hebt...super creabea! en gave letters gepimpt wauwww

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww wat heb je dat allemaal geweldig gedaan,
    het ziet er echt schitterend uit, en geweldig van je
    dat je de draad weer opgepakt hebt !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk hoor meis wat heb je dat super mooi gemaakt en wat een prachtige foto heb je daar in je boompje van je kleindochter.
    En nog heel veel succes met de My Besties Challenge.

    Lieve groetjes Marrie
    DT Member My Besties Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een roze explosie! Erg leuk gedaan!

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit allemaal schitterend gemaakt Juanita, ik vind het prachtig, en heerlijk roze.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt, super. Prachtige spulletjes heb je gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW! What a stunning project! I love all this pinkcoloured christmas! Thanks for sharing it with us at My Besties. Good luck, ad merry christmas. Hugs from Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je dat mooi gemaakt zeg. en heerlijk... ik ben gek op roze.
    leuk dat je meedoet aan de challenge op het My Besties Dutch Girls blog.
    fijne feestdagen
    GR Lilian DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ju@nita, wat een mooie roze kerstcreaties!! Heel origineel en zo mooi uitgevoerd. Heel mooi kleurwerk en geweldige details. We zijn trots dat je met deze mooie letters en bal mee wilt doen aan Miekelotte is Challenging You. Groetjes, Vera (DT Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je kunt wel zien dat je inspiratie terug is hoor, wat heb je dit super mooi gemaakt! Ik ben helemaal weg van deze stralende kleuren, super!
    Jij ook alvast hele fijne feestdagen!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gemaakt hoor. Jij ook al vast fijne feestdagen.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt hele mooie creaties gemaakt zeg!!! Ik wens je hele fijne feestdagen en veel geluk in het nieuwe jaar!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kerstcreaties heb je gemaakt, echt schitterend hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow...amazing project. So many detail detail to look at ! Beautiful !!
    Thanks for joining us at Besties challenge.
    Good luck and Merry Christmas !!
    Hugs,
    Christy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt helemaal SUPER, wat een werk maar het resultaat is dan ook geweldig!!
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een prachtige creaties gemaakt. Mooi in deze kleur. Leuk dat je meedoet met de Challenge van Miekelotte is Challenging You.

    Liefs, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi meis.....wat een moois hier allemaal. Jeetje ik heb wel heel erg veel gemist. Ik zie dat je ook meedoet aan de challenge bij My Besties, superleuk. Wil je de volgende keer je creatie linken meis en niet je blog....het wordt zo'n zoeken met welke creatie je meedoet met de challenge. Ik vind het niet erg hoor want nu heb ik even lekker alles kunnen bekijken maar neem t even als tip mee voor de volgende keer.
    Hele fijne feestdagen en geniet ervan! Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen