Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 22 december 2013

Kerstkaartje voor me blog/facebookvriendinnetje gemaakt!

Hallo luitjes,

Niet schrikken hoor maar zo snel met nieuwe creaties ben ik nog nooit geweest. Het scheelt wel hoor als je weer lekker in je vel zit komt er ook meer uit handen en vooral als je vrij bent en niet hoeft te werken en lekker uren achter elkaar kan freubelen en niet op de klok hoeft te kijken van ik moet naar bed morgen weer werken.

Ik heb deze mooie kaart van mijn blog/facebook vriendin Marrie Banis gehad voor me kerst, kijk even op haar blog zij maakt schitterende creaties, ben groot fan van haar. Ik was ook zeer verrast toen de kaart van de week op me mat viel, wouw een ECHTE MARRIE BANIS wie wil dit niet?marrie-scrapblog.blogspot.nl


Is het geen plaatje in het echt is die nog mooier kan je alle bling bling goed zien. Ik ben super blij met deze kaart en na de kerst krijgt dit Bestie vrouwtje een mooi plekkie op me bureau.

Ja  ik ben ook voor Marrie lekker bezig geweest met de kerst, kon toch niet achter blijven en deze kaart heeft ze gisteren van mij mogen ontvangen, op haar blog verteld ze hoe ze gereageerd heeft.

Ik ben aan de slag gegaan met een easelcard, vond ik wel leuk voor Marrie zij maakt deze zelf haast niet, weer eens iets anders.






De laatste foto is afkomstig van Marrie die heeft zij genomen toen zij de kaart ontvangen had.

Op het moment ben ik helemaal in de ban van de Pan Pastel ben het zelf aan het ontdekken wat je er allemaal mee kunt en het bevalt me prima, deze Bestie heb ik ook met Pan Pastel ingekleurd. En zelfs met de Pan Pastel de kerstteksten gemaakt, wordt er helemaal blij van.

Èen kerstcreatie houden jullie nog te goed van mij, degene voor wie die bestemd is heeft hem nog niet gehad en zal deze voor de kerst op me blog zetten.

Ga weer effe uitzoeken met welke challenges ik dit keer mee ga doen.

Tot gauw,

Liefs Nit@xoxo

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Juanita en mooi ingekleurd met pan-pastel
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo'n prachtige kaart mocht ontvangen! En zelf heb je ook een leukerd gemaakt hoor! Ziet er heel mooi uit! Fijne Feesten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een supermooie kaart mogen ontvangen van die lieve Marrie en wat heb je haar verwend met een pachtige creatie voor haar. Hele fijne Kerstdagen. Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaartje.
    Fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige kaart ontvangen, maar je hebt ook echt een
    super kaart voor Marrie gemaakt, heel gaaf !

    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt. Mooi model zo. Ja, leuk hé zijn de pannetjes. Gebruik het tegenwoordig ook erg veel.
    De kaart die je van Marrie hebt gekregen is ook erg mooi.
    Ik wens jullie een hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezellig en creatief 2014 en dat je een baan aangeboden krijgt of vind.

    Liefs, Astrid xxx.

    BeantwoordenVerwijderen