Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 23 december 2013

Bestie kerstkaart voor mijn oud-collega gemaakt!

Zoals beloofd laat ik jullie mijn laatste kerstkaart zien welke ik gemaakt heb voor mijn oud-collega Tineke.
Zij maakt ook zelf kaarten en bij afscheid van het werk heb ik een afscheidskaart gehad en een kerstkaart. Tineke borduurt haar kaarten en werkt met 3D. Dit zijn haar kaarten.

En de volgende kaart heeft ze vandaag van mij ontvangen. Zoals altijd weer met Pan pastel gewerkt en met Twinkling H2O'S.
Dit was het dan voor vandaag en ga ook deze keer weer even uitzoeken met welke challenge ik deze kaart laat mee doen.

Fijne avond allemaal,
Lieve Kerstgroetjes Nit@xoxo

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt Juanita, ik vind hem prachtig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een geweldige kaart gemaakt, zo mooiiiii !

    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Juanita,

    Wat is dit een schitterende kerstkaart die je voor haar hebt gemaakt ik weet zeker dat ze hem mooi vind je hebt weer lekker je best gedaan hoor je gaat lekker!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Juanita,
    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt voor tineke. Heel Gaaf.
    Ook je Besties kaart is schitterend. Het blijven hele leuke digi's.
    Ik heb ook nog even verder op je blog gesnuffeld. Prachtige kaarten en creaties maak je.
    Ik ga je volgen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten !!
    Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Juanita!! Prachtige details en mooi van kleur.
    Ik wens jou alle goeds voor 2014 met veel creativiteit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Juanita.
    ik kwam bij toeval op je blog en wat een prachtige kaartjes staan hier.
    en je foto van je man en de hond zijn zo leuk.
    gezellig blog heb je.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Juanita
    ik was vergeten mij hier ook aan te melden en heb het nu meteen gedaan want dan kan ik je mooie kaartjes weer bewonderen.
    bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog en een fijne dag morgen.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen