Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

vrijdag 15 november 2013

Zoë geslaagd voor haar A-diploma!!!!!

Afgelopen woensdag is Zoë geslaagd voor haar A-Diploma. Uiteraard waren Theo en ik van de partij bij onze kleindochter.







En natuurlijk heb ik een toepasselijke kaart voor haar gemaakt.







Zoë was erg blij met d'r kaartje en gaat hem in haar kamertje op haar prikbord hangen.

Zo luitjes dit was het weer wens iedereen een fijn weekend toe.

Liefs Nita xoxo

10 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo'n mijlpaal, en je hebt een hele mooie creatie voor haar gemaakt !
    Gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's van je kleindochter. Ze straalt helemaal. Je kaartje ziet er erg leuk uit. Leuk idee voor mij want onze dochter mag over drie weken afzwemmen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super Juanita, wat zal jij trots geweest zijn, ze is goed verwend en wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe trots kan je zijn op deze kanjer!! van harte joh! heerlijk dat ze haar dipploma heeft en ze is lekker verwend met die mooie kadoos! en je kaart is super leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel lief kaartje..en wat ben je trots he als die hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Juanita,

    Wat ziet dat er allemaal goed uit zeg en wat spannend he als je daar je kleindochter zo ziet ploeteren in dat water.
    Maar gelukkig heeft ze het gehaald ik vind het een hele leuke foto met haar diploma in haar hand zo super trots is ze daar.
    En je kaart is geweldig die je hebt gemaakt voor haar en dan nog al die kadootjes ze is lekker verwend zeg maar ja dat mag wel als je zo'n prestatie hebt geleverd ha ha.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd!
    en wat een leuke foto's!
    prachtige kaart ook, daar zal ze blij mee zijn!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb deze op FB voorbij zien komen, zo leuk en zo persoonlijk, kortom een toppertje.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem natuurlijk ook al op FB gezien en ik vind hem super mooi, maar dat had ik je al laten weten, volgende week mag onze kleinzoon afzwemmen voor B, wat leuk is dat he met die ukkie's liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap van je kleindochter! Kan me voorstellen dat jullie super trots zijn hoor!

    Ik vind de kaart die je voor haar gemaakt hebt ook prachtig, die krijgt vast een ereplaatsje.

    Fijn weekend!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen