Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 23 oktober 2013

Hieperdepiep Amboss 4 jaar!!!!

Vandaag is onze kanjer alweer
4 jaar geworden,wat gaat de tijd
toch snel.


















Uiteraard is hij vandaag ook nog verwend met zijn favoriete kalfsbot.



Ik hoop dat jullie genoten hebben van Amboss, ons allessie.Ik ben blij dat mijn man en ik de trotse eigenaars zijn van deze super kanjer, en wij hopen nog heel lang intens van hem te mogen genieten.

Love you Amboss,
Dikke kus van baasje &  vrouwtje!!!!!

6 opmerkingen:

  1. hartelijk gefeliciteerd met de jarige job!
    Krijgt hij nu een lekker hondentaartje?

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita en Theo,

    Van harte gefeliciteerd met jullie Amboss en ik hoop dat jullie nog heel veel jaartjes van hem mogen genieten zo te zien heeft hij een lekker dagje gehad vandaag ha ha.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kanjer! Wat een knapperd is het toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben een dagje te laat maar alsnog gefeliciteerd met Amboss JuAnita, wat is die toch schitterend. Wens jullie nog heel veel jaartjes samen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie een prachtige hond Juanita!! Nog van harte hoor!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met jullie prachtige hond! Wat een mooie foto's laat je ons zien, leuk hoor!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen