Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

woensdag 2 oktober 2013

Demonstratiedagen 27 & 28 september 2013 Atlashotel & Doe@ding!




Janet Blauw & Jolanda Bergmans

Diny Sprakel & Miranda Van den Bosch


Afgelopen zaterdag ben ik met me grote vriendin Marrie naar de demonstratiedagen van Doe@ding  geweest in het Atlas hotel en ben ook voor de eerste keer naar de winkel van Doe@ding geweest ,beide in Spijkenisse.

' s Morgens vroeg in de sprinter gestapt van Delft naar Rotterdam-Lombardijen. Bij dat station heeft Marrie me opgepikt en zijn we naar het Atlas hotel gereden in Spijkenisse. Het was daar erg gezellig en hebben weer veel mensen ontmoet waar van wij blogvolger van zijn, sommige al eens eerder ontmoet en sommige voor het eerst. En uiteraard zoals gebruikelijk overal een praatje gemaakt. Marrie en ik hebben weer vreselijk moeten lachen om Tante Diny wat een gezellige,vrolijke en warme vrouw is dit toch, houden wij wel van recht voor z'n raap. Ik heb bij Diny naar de demonstratie van de pan pastels gekeken,dat wordt weer sparen,waarom vind ik toch zoveel technieken leuk? Ze legt het zóóóó gezellig uit. Behalve Diny waren er de Noor!meiden,Jolanda,Janet,Anita en Elly. En uiteraard de dames van Doe@ding,Marlous,Harriet,Yvonne,Neline, en nog een paar andere dames.

Bij de workshops waren Monique,Angela,Annie en nog wat andere dames aanwezig. Van de workshops hebben wij geen gebruik gemaakt. Nadat we bijna onze beurs geleegd hadden kregen we bij de uitgang nog een leuke goodie-bag, bedankt dames daarvoor.

We zijn  hierna naar de winkel van Doe@ding geweest,wat heb je een mooie winkel Marloes, helemaal toppie!!!! Uiteraard hebben we ook hier het een en ander gekocht en van tevoren weglaten leggen. In de winkel trof ik Corina aan van de Noor!meisjes en Leonie heeft ook haar beroemde roosjes gedemonstreerd, wat kan je dat toch waanzinnig goed Leonie.

Na afloop ben ik voor het eerst met Marrie mee naar huis gegaan en kwam daar thuis in de Marriewinkel terecht. Nou je kan beter vragen wat heeft Marrie niet, zou bijna zegggen ALLES.
Maar wat een rijkdom toch als je zoveel hobby spullen tot je beschikking hebt, dus zal nog wel veel bij Marrie op bezoek gaan. Maar Marrie kent me onderhand wel en we zitten elkaar altijd te dollen, daarom hebben wij zo'n goede klik met elkaar en ook qua hobby natuurlijk. Pas op hoor kom niet aan me blog/chat/facebook maatje/vriendin!!!!

Dit zijn me aankopen en ben gisteren nog even naar de Pipoos geweest voor lichtgewicht klei,was helemaal uitverkocht bij Doe@ding en wil toch wel eens met me mallen aan de gang gaan.



En tevens wil ik jullie nog een babykaartje laten zien die ik laatst voor mijn mans neef heb gemaakt. Het is een babyfles à la Jeanet van der Lee geworden. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.








Nou dit was wel weer een heel lang blogbericht hoop dat ik jullie aandacht nog een beetje heb kunnen vasthouden,

liefs Nit@
xoxo


15 opmerkingen:

  1. Jawel hoor mijn aandacht was er bij je blogbericht leuk om te lezen dat het een geslaagde dag was en je hebt mooie spulletjes meegebracht en ik ben nieuwsgierig wat voor mooie creaties je ermee gaat maken.
    Leuk je gevonden te hebben op Blog heb je meteen op mijn lijst gezet
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, van die lange verslagen , niks mis mee :D
    Was weer leuk om jullie als duo weer door de deur te zien komen, het wordt al heel vertrouwd!

    Je babykaartje is trouwens errug lief!
    Groetjes en wellicht tot de Kreadoe?!
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt allemaal weer heel gezellig Juanita, top en wat een prachtige aankopen heb je weer gedaan, zo dus Marrie heeft bijna zelf een hobbywinkeltje, dat wordt dan veel die kant op denk ik ook. Wat heb je dit flesje super de super gemaakt, ik vind het me een partij mooi, zo prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Juanita,

    Zo dat is me het verhaaltje wel zeg maar alles is waar ha ha.
    Het was weer gezellig en ben benieuwd wat je met je nieuwe aankopen gaat maken.
    Ja ga maar met Marrie mee die steek je wel aan met al die leuke dingen is alleen niet goed voor je knip ach maar ja leeg is leeg!!
    Je baby kaart vind ik super goed gelukt dat heb je mooi gemaakt hoor meis.
    He wanneer ga je kerst chocolaatjes maken ha ha dan kom ik ze op eten ha ha.
    Nee hoor ik plaag je maar ik vind het een super leuke mal maar die chocolaatjes lijken mij toch wel lekker ha ha.
    Nou ik spreek je binnenkort weer.
    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt lekker je best gedaan met kopen haha. Heel goed van je hoor hihihi. Nu nog gebruiken he :-)
    Zo leuk om te horen dat jullie het zo goed naar je zin hebben gehad. Ik ook hoor :-) Niks leukers dan lekker kletsen en slap ouwe****** met alle klanten.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this little gift, so sweet
    Hugs julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf allemaal, leuk he kleien ,super die kerstsilicone mallen ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Juanita, ik schaam me rot!!! Je stond helemaal nog niet in mijn leeslijst op mijn blog.......sorry lieverd!! Maar het is gefixed hoor en nu hoef ik niets meer te missen. Niet dat ik iedere dag blog maar toch hé?!
    Je hebt schitterende goodies gekocht bij Doe@Ding! Jammer dat we elkaar gemist hebben hoor!! Je creatie is supergaaf en heel mooi, en die sokjes..........zoooooo lief!!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, je hebt lekker toegeslagen!!
    Ik ben net zo hoor, hihihihi.
    Je kaartje is ook weer echt absoluut super zeg! Leuk ook met die sokjes.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Juanita! Enne.. je hebt lekker ingeslagen op de demo dagen!!!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart heb je gemaakt. En je aankopen zien er ook erg goed uit. Ik maak zelf ook vaak gebruik van die malletjes en gebruik klei van de action. gewone witte klei. Ligt bij de knutselspullen voor kinderen. Misschien niet helemaal licht gewicht maar wel goedkoop.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAt een superleuk baby kaartje heb je gemaatk zeg, echt heel mooi, ik ben gek op dat frantagé embossingpoeder!! Zo mooi!
    En wat heb je leuke spullen gekocht op de beurs, die mallen zijn zo leuk de orandje heb ik ook geweldig, ook met de softklei.

    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige babykaart Juanita. Leuk idee om te onthouden.
    Groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen