Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 15 september 2013

Crea Weekend in Rijswijk 13, 14 en 15 september!!!

Goedenavond allemaal,

Hier weer een berichtje van mij.

Gisteren de 14e september ben ik weer met me grote vriendin Marrie naar de creabeurs in Rijswijk geweest. We hebben het saampies weer super gezellig gehad en hebben lekker weer diverse spullentjes gekocht bij diverse bekende standhouders zoals: scrapitandwrapit.nl,krea2day.nl,tscraphuis.nl,miekelotte.nl,crealies.nl,everylilthing van Corina Holstein facebook.com/everylilthing.joycrafts. We hebben weer gezellig met Jeanine van Scrap it & Wrap it gepraat en ook met Cynthia en Marcel van Krea2day en Jolanda van 't Scraphuis en Arjette van de Ploeg arjettevdploeg.blogspot.nl was Jolan ook aan het helpen, en bij Miekelotte hebben we met mijn grote vriendinnen Aya en Astrid van creaastrid.blogspot.nl gesproken en lekker staan geiten.En bij Crealies hebben we nog met Annelies gesproken en last but not least met Corina Holstein van Everylilthing van joycrafts, zij is tevens een Noor!designvrouwtje en wie ik daar ook voor het eerst in levende lijve zag was Romy van scrapstuffandmore.blogspot.com zij was Corina aan het helpen en heb gelijk kennis met haar gemaakt, ik ken haar van het scrappersanonimous.yourbb.nl en van facebook.

Hier een foto van mijn  aankopen.


Hier nog een close-upje van mijn kerst-en babybedeltjes en diversen.

Tevens is mijn (stief)dochter ook jarig geweest en heb een leuke Bestie-kaart(strawberry sweet cheeks)voor haar gemaakt. Ik heb er een easelkaart van gemaakt. Alles weer ingekleurd met Twinkling H2O'S, stansen van Spellbinders Floral Flourish,Tim Holtz bloementjes Tattered Flower Garland,Crealies In Shapemal no.7, Noor!design butterflystans,Magnolia harttakje. Dessinpapier Doodlebug. En voor het eerst Stampendous Frantáge shabby pink gebruikt ,wat een wereld spul zo leuk en lekker bling bling. De tekst is een digi die ik een keer van een vriendin heb gehad.

Ik moet zeggen dat ik weer zeer tevreden was met dit kaartje en laat jullie niet langer in spanning.



Ben weer benieuwd wat jullie van dit kaartje met mijn Bestie met haar aardbeitje vinden.

Groetjes en liefs Nit@ xoxo

15 opmerkingen:

  1. Hoi Juanita,

    Wat heb je weer een prachtige spullen gekocht. Was weer gezellig jullie saampies te zien.
    Je hebt een schattige kaart gemaakt. Echt een snoepie. Je kan met een stel Challenges mee doen joh!!!!

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Wat is je kaart prachtig geworden en dat heb je weer super mooi gemaakt en ja je kan je kaart met een paar Challenges mee laten doen.
    En wat hebben wij het weer gezellig gehad op de beurs en je hebt leuke aankopen gedaan hoor kan je weer leuke kaarten mee maken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Juanita!
    Wat een leuke spulletjes heb je gekocht zeg! Ga je vast zeker veel plezier aan beleven!
    En het is ook een erg mooi kaartje geworden, leuk met al dat groen en roze!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt weer als een heel gezellig dagje gisteren Juanita, helemaal super. En wat een mooie aankopen heb je weer gedaan, ziet er toppie uit. wat een geweldige kaart heb je voor je (stief)dochter gemaakt, nog gefeliciteerd, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Juanita, je hebt de smaak om beurzen te bezoeken weer terug, heerlijk om te zien dat je allemaal zulke leuke spulletjes hebt gekocht, super. Veel plezier ermee maar dat zal best goedkomen denk ik !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeps vergeet er bij te zeggen en een heel erg leuk kaartje !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met zo'n berg aankopen zit het voorlopig wel snor met de crea-activiteiten. Ik ben benieuwd. Het kaartje is schattig! Die besties zijn geweldig gezellige wezens. Volgens mij kun je ze overal voor gebruiken.

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spullen gekocht! ik was er zondag, ook een leuke dag gehad. Mooie kaart met de schattige Bestie en alle mooie aankleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt super!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super inkopen heb je gedaan zeg, lekker freubelen daarmee weer, je kaart vind ik prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo jij hebt lekker ingeslagen! en wat een heerlijk kaartje.
    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HOI !! Je mag zeker tevreden zijn over je kaart .... ik vind hem supers !! En wat een gaaf spul he dat frantage. Ik vind de kleuren erg mooi die je gebruikt hebt. En wat heb je jezelf lekker verwend op de beurs. GROOT GELIJK ! Fijne dag. Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lieve kaart heb je weer gemaakt
    en wat ben je lekker geslaagd zeg
    ik zat zoooo te twijfelen of ik ook zal gaan maar ja mijn portemonnee liet het helaas niet toe;(
    hopelijk de volgende ronde weer

    liefs Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Juanita,
    leuk hoe je schrijft over de beurs en dan ook nog reclame maakt voor winkeliers!
    Dank je wel.
    Je kaartjes zijn mooi dus vooral spullen ervoor blijven kopen! LOL
    Ik ga je blog volgen.
    Tot snel bij de volgende beurs,
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen