Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 26 augustus 2013

Knotsgekke Kaarten én Scrapdagenbeurs in de Brabanthallen !

Het heeft lang geduurd maar hier maar weer eens een berichtje van mij. Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen maar jullie hebben lang niets van mij vernomen mede door het warme weer wat we de afgelopen tijd hebben gehad. Ik kon me er niet toe zetten om me mijn scrapkamertje in te hijsen en heb lekker van het zonnetje genoten. Inmiddels ben ik helemaal in de ban van facebook. Ja en daar ben ik een klein beetje verslaafd aan geraakt,had het nooit verwacht van mezelf.

Ik ben afgelopen donderdag voor het eerst naar de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagenbeurs in de Brabanthallen in Den Bosch geweest. Mijn  Blog/Facebookvriendinnetje marrie-scrapblog.blogspot.nl
waar ik al zo'n 3 jaar mee blog en e-mail had mij meegevraagd naar de beurs te gaan.
Wij hadden elkaar nog nooit in het echt ontmoet,dus wij hadden een DATE op de beurs in Brabant.

Ik ben met de trein naar haar toegegaan en vandaar uit zijn we met de auto naar Den Bosch gereden.We hebben een superfantastische dag gehad, één die we beide niet snel zullen vergeten.

De foto's liegen er niet om.En we hebben natuurlijk ook weer spullentjes gescoord. Tevens heb ik een hoop bloggers, die ik alleen van foto's ken en de blogs, in real live gezien en gesproken, en voordat we er erg in hadden was het zo 17.00 uur en moesten we de beurs verlaten.

Ik kan terug kijken op een geslaagde dag.




Liefs Nit@ xoxo


9 opmerkingen:

  1. Hi Nita!
    Leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Je ziet je leert in dit wereldje vaak mensen kennen!
    En zo'n leuke spulletjes heb je gekocht!
    Veel plezier ermee!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Juanita, wat leuk dat je samen met Marrie zo'n heerlijke dag hebt gehad! En wat heb je leuke spulletjes gekocht zeg. Daar ga je vast leuke dingen mee maken, ben benieuwd naar de creaties! Als het zonnetje schijnt, kun je er beter maar van genieten! Ik ga je opzoeken op facebook! ;-)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat jullie saampies naar de beurs zijn geweest, het straalt van de foto af dat jullie zo hebben genoten, helemaal super Juanita. En wat een mooie aankopen heb je gedaan, geweldig meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Juanita,

    Ja wat hebben wij toch een leuke dag gehad saampjes het is inderdaad een dag om nooit te vergeten.
    En wat hebben we leuke mensen ontmoet op de beurs heel gezellig allemaal.
    En dan onze buit die we hebben gekocht nu nog tijd om er iets leuks mee te maken(niet zo veel meer op facebook zitten ha ha).
    Tot de volgende ontmoeting en ik hoop dat die net zo gezellig is als de eerste.

    Lieve groetjes Marrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je super leuke spulletjes gescoord Juanita, en het was super leuk je weer gezien en gesproken te hebben.
    Heerlijk toch dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad, dan zien we jullie beslist nog wel een vaker op een beurs !!!

    groetjes Ria en de andere ooijse meisjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto van jullie beiden. Is niet gek dat het klikt tussen jullie. Ik kende je natuurlijk al. Maar voor mij was het de eerste keer dat ik Marrie zag, maar die kletst al net zo lekker als jij. Hihihi. Gezellig, toch!!! Je hebt mooie spullen op de beurs gescoord. Ik zal het vast wel zien op je blog, als je er iets van gemaakt hebt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit joh!!! en je spullen wooww goed geslaagd en kom maar op met de nieuwe creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat jullie elkaar zo gevonden hebben
    een date blijft altijd spannend ;)
    je bent wel weer goed geslaagd zie ik
    veel plezier met je nieuwe spulletjes

    liefs Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk dat jullie elkaar nu in het echt hebben gezien en dat het zo goed klikte natuurlijk! Echt een leuke foto van jullie samen!
    En wat een gave spullen heb je gekocht, daar kun je weer lekker mee aan de slag. Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken, dat zien we vast weer op je blog verschijnen.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen