Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

donderdag 11 juli 2013

Noor!Design Butterfly Challenge


Hallo Luitjes,

Ik zag op de site van noortje-design.blogspot.nl een leuke Butterfly Challenge voorbij komen. Ik heb nu toch lekker vakantie, en ben dus ook mee gaan doen. Je moet met bovenstaande digi exclusief voor Noor!Design ontworpen door Sherri Baldy van de Besties een kaart maken en er moeten natuurlijk wel vlinders op verwerkt zijn. De Butterfly Challenge loopt tot 31 juli dus dames vraag de gratis digi aan en ga aan de slag. Je kan de allernieuwste mal van Joy! crafts winnen, ontworpen door Jolanda, de mal komt binnenkort in de winkels.Zal even een fotootje plaatsen.

Nou dit is toch een gave mal,wie wil nou niet een kansje wagen. Zal nu mijn kaartje plaatsen, er zitten de nodige uurtjes in maar heb er met veel plezier aangewerkt.En uiteraard heb ik hem weer lekker fleurig gemaakt,anders is het geen Nita-kaart. Ik sta nu eenmaal vol kleur in het leven, geen kleur kan bij mij te bont zijn. Maar genoeg gebep, hier komt die dan ECHT.

                                                                                               










Misschien een beetje te veel foto's het was zo mooi weer ik bleef schieten.

Gebruikte materialen;
Free Digi stempel Besties
Vlinderstans Joy!Crafts
ABC-Ribbon Buttons Joy! Crafts
Heart Banner La la Land
Grote vlinder Marianne Design
Kleine vlinder Cheerry Lynn
Bling Bling Steentjes Action
Roze Raffia Wibra
Roze Cardstock
Design Papier Imagiscine
Digi  ingekleurd met alleen maar Twinkling H 2 O'S

Challenges:


Ik hoop dat ik jullie met deze foto's op mijn blog lekker enthousiast heb weten te maken,dus twijfel niet en waag een kans bij noortje-design.blogspot.nl


Iedereen nog een fijne avond gewenst,en ik ga nog een paar daagjes van mijn vakantie genieten. Helaas moet ik maandag weer aan het werk, maar kan terug kijken op bijna 2 hele mooie weken.


Liefs xoxo Nit@



33 opmerkingen:

  1. Wauw Juanita wat een beauty heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, zo gaaf is die, echt een toppertje. Geniet heerlijk van je vakantie, ik moet morgen nog een dagje en dan heerlijk 3 weekjes vrij.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik nog eventjes Juanita, om te zeggen dat ik het superleuk vind dat je meedoet aan de challenge van My Bestie Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
      Liefs van Anita

      Verwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Wat een super mooie kaart heb je gemaakt zo lekker vrolijk en zomers.
    Geniet maar lekker van je vakantie het weer word beter dan kan je weer lekker van het zonnetje genieten.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vakantie... hier nog een week te gaan en dan is het ook zover.
    Je kaart is zeker lekker fleurig, daarbij ook erg vrolijk en mooi van indeling. Prachtig! Succes met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt.! Prachtige uitwerking voor de wedstrijd..
    Else-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk zomers en kleurrijk, kaartje, Juanita, mooi geworden.
    Geniet van je laatste vakantiedagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat is dit een geweldig mooie creatie...Zo vol vlinders daar word ik helemaal vrolijk van!
    Fijn weekend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he he eindelijk kon ik nu volger van je worden, ik kon al die tijd de volgerslijst niet zien.
    nu kan ik je beter volgen:)
    meid wat een super mooie kaart heb je er van gemaakt
    en helemaal zo tussen je plantjes, geweldig
    veel succes met de challenge

    bedankt ook nog voor je commentaar op mijn blog, heel lief

    liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card . such wonderful colours and lots of detail . Thank you for joining us at the UK Beasties challenge and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful card and such pretty colours thank you for entering the UK besties challenge luv Kerrie DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So pretty thank you for joining us at The UK besties Challenge the card is just beautiful xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic card, love all the butterflies, stunning. thanks for taking part in the first UK besties challenge. Good luck Gill DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, makes me feel like I am actually in the garden. Thanks for sharing, good luck with the challenge. Suzanne Besties Aussie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart Juanita!
    Gezellig dat je meedoet bij de challenge van de Dutch Besties:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your card is just gorgeous! I love your design! Thank you for entering the Aussie Besties Challenge! Good Luck! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart, bedankt voor het meedoen aan de My-Besties Dutch Girls challenge.

    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,
    wat een mooie kaart en echt iets aparts,prachtig!!!
    Bedankt voor het mee doen bij de aller eerste My Bestie's Dutch Girl's Challenge.

    Lieve Scrapgroetjes Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke kleurtjes.. Daar hou ik wel van.
    Heel mooi gedaan.k dat je meedoet op het My besties Dutch Design Blog.
    succes hoor.
    gr Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, Nita. Echt super! Vrolijk en kleurig inderdaad. De foto's buiten in het bloembedje waren zo gaaf. Leuk idee. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige zomerse kaart!!
    Een erg leuk modelletje trouwens!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt van deze schattig digi.
    Lekker vrolijke kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Fijn weekend.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig model en zulke mooie vrolijke en frisse kleuren. Al met al een heerlijke zomerse kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijk vrolijke kaart en lekker veel foto's!! Prachtig gemaakt en leuk om naar te kijken. Gezellig dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent geworden. Het lijkt me heel leuk om jou te gaan volgen dus ik ben je nieuwste volger!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart.Zeker veel werk maar wat een resultaat.. Daar mag je trots op zijn.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh wauw Juanita, wat heb je dit prachtig gemaakt! Zo mooi die vlinders en dan de knallende kleuren... Ik vind het een topper!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Juanita! Leuk nog een Juanita te zien!
    Ik kwam op je blog via Pan Pastel BNL, ik ben gelijk volger bij je geworden, je maakt leuke kaarten!
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken. Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi

    Oh heerlijk zeg! ik ben gek op kleurige kaarten! super

    liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great card Juanita!! So colorful...Love the layout and all the beautiful butterflies!!!

    Hugs
    Cinzia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijk kleurige kaart prachtig, ik hoop voor jou dat je de challenge wint, je kaartjes het waard liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Juanita, what a fabulous shape. Love all the butterflies and wonderful colouring and such a sweet image.
    Hugs Sue W.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Juanita. We're friend on Facebook :)
    Accidentally popped to your blog and found this beautiful card. Such a lovely card on a lovely weather, eh? Love everything about it ♥

    Hugs, Mikha

    BeantwoordenVerwijderen