Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zaterdag 15 juni 2013

Tilda With Love Cake

Goede Avond Luitjes,

Het heeft weer even geduurd,maar heb een verjaardagskaart voor mijn nieuwe (nu alweer 6 maanden)collegaatje gemaakt. Ze was er reuze blij mee, zij maakt zelf ook kaarten maar heel anders dan ik ze maak. Ze houdt net als ik van lekkere zoete en hartige versnaperingen,dus vond het stempeltje van Tilda With Love Cake en Baked with Love wel een hele toepasselijke. Jammergenoeg heb  ik haar verjaardagskado vergeten te fotograferen.Ik had een keramieke koekjespot bij de Jamin gekocht met paars en grijsblauw met allerlei leuke teksten. Zal nog even googlen of ik een afbeelding kan vinden. Ja het is gelukt. Niet zo'n super scherpe foto maar dan heb je toch een idee. Ze was er heel blij mee.
En hier de foto's van het kaartje. Ik heb me weer lekker uitgeleefd met mijn nieuwe spulletjes de La la Land Heart Banner, Doily, en ABC-Ribbon Buttons van Joy. Dat was wel een heel gepriegel maar heb er toch iets moois van weten te maken. En niet te vergeten een afdrukje van Poppy Tilda gebruikt.

Normaal maak ik alleen foto's buiten, maar door het slechte weer van de week foto's met kunstlicht gemaakt, en 's morgens vroeg  met daglicht gemaakt.

De voorkant met daglicht genomen

De voorkant met kunstlicht genomen.Bij avond zie je de glinstering van de Twinkling H2 O's veel beter. De Heartbanner  heeft bij avond een hele andere kleur.

Close Up van Tilda with Love Cake
Close Up bij avond
Baked with Love
ABC Ribbon Buttons Joy Craft
La La Land Heart Banner
De Binnenkant
nieuwe stempel Joy Crafts
Poppy Tilda
Bling Bling Poppy  Tilda

Mijn digitale naamstempel
Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Moet zeggen dat het kleuren me steeds beter afgaat.

En ik heb jullie duidelijk het verschil laten zien van fotoafbeeldingen met buitenlicht en kunstlicht. Als je de foto's aanklikt die gemaakt zijn met kunstlicht komt daar de bling bling van de  Twinkling H20'S goed op uit.

Zie dat het alweer aardig laat is,het wordt tijd om naar bed te gaan.

Iedereen welterusten en nog een hele fijne zondag gewenst,

Liefs Nit@ xoxo

19 opmerkingen:

  1. wat leuk de kaartjes hoor gaaf gemaakt hoor mooiiiiiiiiiiiiiii

    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten weeer en mooie kleuren!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. De binnenkant heb je ook mooi gemaakt. Leuk met de banner. Helemaal toppie.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en ja dat foto's maken blijft een drama met donker weer, ik vind de binnen en de buiten kant prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Juanita, ik vind het helemaal super, prachtig meis. Ook je naamstempel is geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, mooie kleuren , lekker vrolijk.
    Zeker mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Juanita,

    Wat is deze kaart mooi en wat zal je collega hier blij mee zijn je heb dan ook een super mooie kaart voor haar gemaakt en die koekjes pot ziet er ook heel leuk uit hoor tja en foto's maken is wel een beetje lastig ik doe het liefst met daglicht in de avond krijg je hele andere kleuren.
    Leuk zijn die nieuwe tekst stempels he.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan hoor. Mooi kleurgebruik en die stempel vind ik helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja foto maken van kaarten blijft lastig. Zo moeilijk om precies vast te leggen hoe het er in jouw ogen uitziet. Ik doe het toch het liefst buiten, en met weinig zonlicht. Verder doe ik het uploaden met picassa, en daarin zitten veel verbetermogelijkheden. Maar buitendat zijn de kaarten wel erg mooi. Heerlijke stempel is dat die etagaire met al dat lekkers. De poppystempel ligt hier ook al gekleurd, maar nog niet verwerkt op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een snoepjes zeg! en dat kleuren gaat je pico bello af zou ik zo zeggen!
    tja foto's maken... veel buitenlicht vind ik altijd fijn.

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, Juanita. Gaaf ook die letterslinger, leuk idee! Kan me voorstellen dat je collegaatje blij was met cadeautje en kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een superleuk kaartje Juanita en inderdaad wat een veschil bij daglicht of kunstlicht fotograferen, maar ik vind beide wel iets hebben hoor. Leuk stempel ook van tilda en het inkleuren gaat fantastich, ik ben er nog geen held in maar doe het ook veel te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke collega ben jij wil je mijn collega ook zijn hihi
    Hele leuke kaart dat heb je veel tijd in gestoken vind je letter slinger geweldig die ga ik zeker ook eens gebruiken als je dat goed vind

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuk kaartje Juanita!
    En idd wat een verschil he de kleuren bij kunstlicht of bij daglicht.
    Wat grappig dat jij ook op de gezonde toer bent.
    Het eten van tegenwoordig zit ook echt vol rommel...
    Ik neem ook chiazaadjes en gebroken lijnzaad.
    Succes ermee!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow mooi kaartje hoor en inderdaad een heel verschil met het licht!
    Ik vind je naamstempel ook super, ben ook nog een beetje zoekende naar een mooie naamstempel.

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart! Mooi ingekleurd, verder leuke kleurtjes. Wordt je lekker vrolijk van met dit miezerige weer!
    Ook je naamstempel is super! Mag ik vragen waar je 'm vandaan hebt?
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn kaartje en om volger te worden!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Juanita, heel mooie kaart en zo mooi ingekleurd, wauw! Ik zou het echt tof finden dat je me op mijn blogje en mijn winkeltje bezoekt. Ik heb eerst nieuw geopend en geef 15% Rabatt an alle nieuwe bezoekers!! Het is de moeite waard, er eens om te kijken! Ik hoop dat je er ook bij bent! Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke kaart heb je voor je collega gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen