Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 30 juni 2013

TARA in memoriam 4 jaar geleden!!!!

Goh  het is vandaag alweer 4 jaar geleden dat wij jouw lieve Tara lieten inslapen, amper 6 jaar oud. Je stond nog volop in het leven maar het kon niet anders meisje we moesten je uit je lijden verlossen.Wat had jij een ondraaglijke pijnen maar zoals elke rottweiler gewoon doorgaan, jullie hebben een ontzettend hoge pijngrens. Wat hebben wij de jaren die je bij ons in het gezin aanwezig bent geweest van je mogen genieten. En wat ben ik blij dat onze kleindochter Zoë jouw nog heeft mogen mee maken. Wat was jij een lieve hond voor haar, ze heeft zelf als ze elke zaterdag bij ons was 's morgens vroeg in haar pyamatje  een puzzel voor je gemaakt.                                                    


En als we naar het winkelcentrum gingen wandelen en ook nog naar het speeltuintje gingen werden we vergezeld door jouw Tara.





Wat was je toch een ongelofelijke KANJER ééntje die we nooit maar dan ook nooit zullen vergeten.

Lieverd het gaat je goed boven,
Heel veel dikke knuffels van je vrouwtje XOXO

9 opmerkingen:

  1. Hey Juanita, dank je voor je lieve woorden meis!! Super dat ik je heb kunnen inspireren voor een canvas voor je prachtige hond! Wat kun je een hond toch missen hè?! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Wat zijn het mooie foto's zo lief van je kleindochter dat ze een puzzeltje voor Tara maakte en ik kan mij best voor stellen dat je Tara mist.

    Lieve groetjes Marrie
    En nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een KANJER inderdaad hihi ze is groooott... maarr op de fotos komt het over alsog ze een goedsul is hihii.. prachtige hond! En je hebt een hele mooi herinnering aan deze fotos

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie Tara is het. Onze vorige hond heette ook Tara. Bijzonder toch hè hoe je je kunt hechten aan een hond. Het is zo`n gemis als ze er plotseling niet meer bij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige hond was Tara zeg, voor altijd in je hart, sterkte ook al is het 4 jaar geleden liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hond is mens' beste vriend. Het blijft een gemis. Ik hoop dat jullie veel troost kunnen vinden aan de mooie herinneringen van deze prachtige meid!
    Dikke knuffel,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi he... je blijft ze altijd missen en ze hebben altijd een speciale plek in je hart... wat een mooi beestje zeg! (nou ja.. beestje... :) maar ze zijn zoooo lief!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach jee, dit klinkt me zo herkenbaar in de oren, ik heb ooit mijn lieve Collie Jimmy in moeten laten slapen, hij had botkanker, vreselijk. ik krijg het nog koud als ik er aan denk. Ik snap dat je jouw vriendje nooit vergeet. Ze blijven altijd een beetje bij je.
    Knuffel, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooie hond. Kan me voorstellen dat je haar nog steeds mist, een hond hoort echt bij de familie. Lief dat je er speciaal een berichtje voor maakt.

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen