Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 19 mei 2013

Zoë 7 jaar & Accordeon Flip Card

Goedenavond Lieve Bloggers,

Afgelopen vrijdag werd mijn kleindochter Zoë alweer 7 jaar, wat gaat de tijd toch snel. Weet nog heel goed dat ik met me 40ste Oma werd. En vandaag 1e Pinksterdag vierde zij haar verjaardag. Uiteraard heb ik weer de stoute schoenen aangetrokken, en wilde graag voor haar zo'n Sizzix Accordeon Flip Card maken. Maar ja als je niet in het bezit van een stans bent, moet je effe you tube afstruinen. En dat is inderdaad gelukt. Een dame uit Texas had een heel duidelijk filmpje gemaakt. Maarre het leek mij zo gepiept, nou echt niet niet.Wat heb ik zitten vloeken, maar ik zal Nita niet zijn om het op te geven, en het is me gelukt.

Hier wat foto's van Zoë's verjaardag en natuurlijk MIJN accordeon flip card.







Nou luitjes de foto's liegen er niet om toch? Onze kleine meid hebben we lekker verwend en wat had ze een gave taart uitgekozen. Vaders had een foto van de playmobil Fairies bij de bakker aangeleverd en dit was het resultaat. Gelukkig was het droog vandaag, maar toen de kaarsjes op de taart werden aangestoken gingen zij steeds weer uit, dus vandaar de onderzetter.

En ben ik geslaagd met mijn kaart, het heeft me heel wat bloed, zweet & geen tranen gekost.
Lekker in Zoë's favoriete kleurtje ROZE. En dit keer weer lekker los gegaan met die super leuke magnolia's. Ze vond de kaart helemaal super.

Iedereen nog een fijne avond gewenst, lekker morgen nog een dagje vrij.

Liefs Nit@

24 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt , ik vind het weer een toppertje!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet eruit als een zeer geslaagde dag! En wat een gaaf kaartje had je voor haar gemaakt. Super leuk, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kleindochter is inderdaad lekker verwend. Wat een prachtige taart ook. Hadden jullie mazzel dat het lekker weer was. Zoals vandaag is het maar niks.
    Je kaart ziet er prachtig uit zeg!!!! Helemaal superrrrr. Heb je toch niet voor niets doorgezet.

    Veel liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuke kaart heb je gemaakt zeg voor je kleindochter, nog gefeliciteerd. Je ziet dat ze er blij mee is. Ben ook gelijk volger beweidden van jou gezellige blog. Kom je ook een keertje op mijn blog langs? Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog gefeliciteerd met je kleindochter.
    wat is je kaart ontzettend gaaf geworden zeg, en de taart is ook al zo'n leuke.
    het zal een heel karwei geweest zijn maar het resultaat mag er zijn hoor

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleindochter heb je, gefeliciteerd
    En je kaart is schitterend daar zal ze vast heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je kleindochter JuAnita, wat een schitterende foto's heb je geplaatst, helemaal super, ze was echt de jarige job. En ook al mag het bloed, zweet en tranen hebben gekost om je kaart te maken, wauw meis wat is die supermooi geworden, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Juanita,

    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter.
    Wat een knappe meid is dat zeg en de taart ziet er ook heel mooi uit.
    En die zal ook wel lekker gesmaakt hebben.
    Je kaart is geweldig en wat een werk heb je daar aan gehad maar het resultaat mag er zijn hoor ik vind hem super mooi.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en of ze verwend is leuke foto's
    en wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a lovely card you've made, lots of gorgeous Tilda's. A fabulous cake and party too, hope your little girl had a wonderful Birthday.
    Thanks for stopping by my blog today :o)
    Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, je kleindochter! Nog gefeliciteerd!
    Prachtige verjaardagstaart zeg en wat een schitterend kaartje heb je voor haar gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's! 'T Is een heerlijk grietje! Wat fijn dat je zo van haar kunt genieten.
    Ze is lekker verwend, en wat een leuke taart had ze.
    En wat heeft oma een mooie kaart gemaakt. Prachtig!
    Ik doe het je niet na!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    Ik zag net dat je op mijn blog had gereageerd. Heb je net een mail gestuurd. Heeft het elkaar net gekruisd. Hihihi.

    Veel liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie kleindochter, je zult wel trots op haar zijn. En jouw leuke kaart is zeker weten, de meest persoonlijke kaart, die Zoë gehad heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's! Nog gefeliciteerd. De kaart is prachtig die je gemaakt hebt voor haar. enneeee....de nieuwe magnolia serie gaat weer geld kosten;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh what a happy day! memories to keep forever and a beautiful card,
    Hugs
    Chris xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me voorstellen dat ze je kaart super vond, hij is dan ook hartstikke leuk! Zal vast een mooi plekje op haar kamertje krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Juanita,

    Je had op mijn blog gevraagd wat ik op mijn bloemen heb gedaan.
    Je kan het bij Doe@Ding kopen ik doe er even een link bij dan weet je hoe het er uit ziet ik hoop dat het werkt zo.
    http://doeading.nl/shop/sneeuw/8704-decoart-glistening-snow-tex-118-ml.html

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow hunnie what a delightful card and so much detail too, thanks so much for popping by mny blog to leave me a lovely comment im so grateful, have a lovely weekend big huggies June xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow what an amazing job you did with Zoe's card! I am sure she will treasure it! Thank you for the lovely comment you left on my blog!

    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Juanita, Zoe looked to have the perfect day, a beautiful cake lots of presents and an amazing birthday card. Love the accordion card, and lots of fab Tilda's. Well worth the work you put into it.
    Thanks for your visit to my blog and your lovely comment it means so much to me.
    Hugs Sue W.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. van de taart tot de kaart: het ziet er allemaal geweldig uit juanita!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een beetje laat maar nog gefeliciteerd met je kleindochter, wat is ze verwend zeg, en wat is je kaart super mooi geworden, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh wat ziet dat er allemaal gezellig uit, alsnog gefeliciteerd! Je kaart is ook een beauty hoor, die heeft vast een ereplaatsje gekregen.


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen