Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 14 mei 2013

Candy van Mae Nazareth ontvangen.

Wat schetste mijn verbazing vandaag, de CANDY uit de UNIT STATES werd via Post.Nl bezorgt. Heb nog nooit in mijn leven post uit de States mogen ontvangen, dus jullie begrijpen wel dat moest even op mijn bloggie geplaatst worden.


Deze enveloppe heb ik mogen ontvangen, met niet alleen de candy, Mae heeft er ook nog extra bloemen en kreukellint bij gedaan.

Nou zeg nou zelf daar wordt je toch helemaal blij van. Mae girl thanks  a lot for winnning the Candy.

Kort maar krachtig ,ben namelijk druk bezig met een accordeon flip card voor de verjaardag van mijn kleindochter Zoë die a.s .vrijdag alweer 7 jaar word.


Groetjes &  Liefs Nit@





9 opmerkingen:

  1. Wat een supergave candy heb je gewonnen Juanita, ziet er helemaal te gek uit. Gaaf om post via Post.Nl te krijgen vanuit Amerika, dat verwacht je toch ook niet. Succes met het maken van je kaart voor je kleindochter Zoe, ben benieuwd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita.

    Wat leuk zeg post uit Amerika en wat leuk zijn die besjes en de bloemen daar kan je weer leuke dingen mee doen.
    Ben benieuwd wat je voor je kleindochter aan het maken bent en al weer 7 jaar wat gaat dat snel he.
    Ik kom van de week weer kijken bij je.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie prijsjes heb je gewonnen!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave prijs meid, en dat het zo met de post komt hahahhaha dat verwacht je inderdaad niet
    Veel plezier ermee
    Op de een of andere manier kan ik geen volger worden want je balk van volgers blijft bij mij blank
    Ik zal het binnenkort nog een keer gaan proberen

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een verwennerij! Super gave candy heb je gewonnen, Juanita. Veel plezier ermee, maar dat gaat vast wel lukken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wauw wat ziet dat er geweldig uit! Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent..haha... Ben benieuwd wat voor een moois je ermee gaat maken!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! What fabulous candy, you are lucky, enjoy and happy crafting. Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zoheyyy wat een gave Candy ,gaaf zo'n envelop en dan ook nog eens van zover weg
    gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een verrassing moet dat geweest zijn.
    Leuk zo'n envelop met inhoud.
    Maar die is goed terecht gekomen.
    Jij maakt er prachtige kaarten mee.

    BeantwoordenVerwijderen