Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

zondag 7 april 2013

Creabeurs Rijswijk

Goedemiddag lieve bloggers,

Gisteren ben ik naar de creabeurs hier in Rijswijk geweest. Lekker dichtbij 10 minuten van mij vandaan, wat wil ik nog meer. Alleen het vervelende was dat deze beurs samen viel met de Art Specially beurs in Zeist. Dus heel veel standhouders die normaal in Rijswijk staan stonden nu in Zeist.

Aangezien ik in oktober naar de Kreadoe wil vond ik het niet zo erg, dan zie ik die winkels en web-winkels daar wel. Ik moet zeggen dat ik toch wel weer aardig geslaagd ben.





Bij Jeanine van Scrap it & Wrap it ben ik geslaagd voor een Kaiserkraft lay-outstandaard die jezelf moet oppimpen en van Kaiserkraft Funny Frame Pack foto-lijstjes om te pimpen. Zag ze toen ik net binnen was en heb dit keer heb ik geen seconde getwijfeld, en dacht binnen is binnen. De lay-out was maar euro 5,- en de lijsten euro 3,-. Gelijk afgerekend en bij Jeanine laten wegzetten en weer verder de beurs afstruinen.


Ik was al heel lang op zoek naar de Tea Time Doily van Cottage Cutz en de Doily van XCut. Laten ze de eerste nou net bij Joce hebben. En tevens scoorde ik bij hun de nieuwe 'Gefeliciteerd' Clear Stamps van Joy. De Xcut doily heb ik bij Joan's Hobbywereld gevonden. Ben ook nog bij Jolanda van 't Scraphuis geslaagd voor  de Magnolia Ink krant, uiteraard weer 6 nieuwe Twinkling H 2O'S, veertjes,  Magnetic Die Sheets(navulling), Bizzee MDF boekje om te pimpen. Ergens anders de nieuwste Magnolia Ink en weet niet meer precies bij wie ik de verschillende soorten gaas/band heb gekocht. Zag dat die mevrouw dat aan een tag bevestigde en dat was me een partij leuk, dus Nita dacht ....... HEBBEN!!!

Ga zo lekker aan de gang met mijn nieuwe spullies, eens even kijken hoe de doilies het doen, heb deze merken nog nooit gehad. En mijn Art Bin koffertje met de navullingen vullen en natuurlijk mijn nieuwe doilies er in stoppen. Jolanda had het drie luik van Bizzee zo leuk met magnolia's gepimpt, dus dat wordt weer en uitdaging voor me. Ja een mens moet toch lekker bezig zijn, dan heb je het naar je zin toch?

Luitjes dit was het voorlopig weer, nog een fototje om mee af te sluiten van mijn favorietjes, ga ze NU uitproberen.




Veel liefs Nit@

11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige spulletjes heb je gekocht Juanita!!!
    Veel plezier ermee!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Wat heb je leuke spulletjes gekocht op de beurs ik ben benieuwd naar die doily's.
    Ik ben gisteren ook op de beurs geweest jammer dat wij elkaar niet gezien hebben ik vond ook dat er maar weinig bekende stonden heb ook lekker wat spulletjes gekocht ook van dat gaas gekocht en van die MDF harten van Bizzee en nog een mal van Marianne en heel veel lint die ik altijd bij mijn tag gebruik en ver toch nog wel leuke ideetjes op gedaan.
    Geniet lekker van je spulletjes.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij hebt lekker geshopt, ik ben niet naar de beurzen geweest, weet je ik heb zoveel nog nieuw liggen, en net wat je zegt ga je naar de ene beurs mis je die, ga je naar de andere mis je die, dus de volgende keer maar weer, speel ze lekker met je nieuwe spulletjes hè, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een super aankopen heb je gedaan op de beurs in Rijswijk Juanita, helemaal te gek, dan voel je je toch net als een kind in een speelgoedwinkel, echt helemaal top meis. Ben benieuwd wat voor moois je er allemaal mee gaat maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige spullen heb je weer gescoord. Ben benieuwd wat je van je nieuwe spullen gaat maken!?
    Het zal inderdaad wel iets minder zijn geweest in Rijswijk.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Juanita,

    Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen met je nieuwe spullen, je bent zeker wel geslaagd. We wachten nu op je creaties die je er mee gaat maken.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke spulletjes heb je gekocht!! Die doilie-stansen zijn geweldig en ik ben helemaal weg van je layoutstandaard!! Had Jeanine er nog een;-)
    Ik had geen centjes voor de beurs jammer hoor!
    Ik heb aan je gedacht ik dacht Juanita gaat vast wel, je woont ook zo lekker dichtbij!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je leuke spulletjes gekocht op de beurs ik ben benieuwd naar die doily's.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo...jij hebt lekker geshopt!!! Ik vond het ook jammer dat ik er niet was, volgende keer beter!;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Juanita,

    Dat doen we vind het een leuk idee in het najaar ga ik ook altijd naar Rijswijk maar in die tussen tijd bloggen we lekker ha ha.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HOI !! Nou , jij hebt ook lekker veel nieuwe spulletjes .... goed geslaagd hoor !! Ik zie er erg leuke dingen tussen. Ben benieuwd naar die frames , wat je daar mee gaat maken. Dus ik houd ook jouw blog in de gaten. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen