Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

maandag 29 april 2013

Amber 4 jaar!!!

Hè,hè, ik heb effe op me laten wachten,maar ben nu lekker tot woensdag vrij en heb eindelijk tijd gemaakt op weer eens een creatie van mij op me blog te plaatsen.

Mijn nichtje Amber is gisteren al weer 4 jaar geworden. En dit keer heb ik geen kaart voor haar gemaakt, maar het cijfer 4, afkomstig van de Xenos, lekker gepimpt. En dit is dus het resultaat geworden.


Uiteraard heb ik de 4 lekker zoet bewerkt, houden meisjes toch van? En natuurlijk de nieuwste magnolia's gebruikt.Het kleuren met de Twinkling H 2 'OS daar ben ik nog steeds niet zo tevreden over. Moet me maar eens aan een workshoppie wagen, maar er is er geen één dicht bij mij in de buurt, iedergeval niet in Den Haag voor zover ik weet.

Ik heb trouwens er weer een nieuwe verslaving bij Pinterest.Wat is dit verslavend zeg, je blijft borden aanmaken,maar wel heel erg leuk. Heb wel gemerkt dat een hoop mensen het bestaan niet eens kennen van Pinterest, moet echt een ieder uitleggen wat het inhoud. Dus mocht ik weer lang afwezig zijn dan ben ik met mijn Pinterest bezig.

Deze creatie laat ik meedoen met http://tildastown.wordpress.com Challenge # 51 Anything Goes.

Luitjes dit was het weer voor vandaag, wens iedereen morgen een hele fijne Kroninginnedag toe. Ik ga op zeker kijken, wil dit voor geen goud missen.

Liefs Nita

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit superleuk gedaan Juanita, echt een toppertje, wat zal ze daar blij mee zijn. Heerlijk hé ik heb ook tot woensdag vrij. Geniet er maar van. En Pinterest heb daar wel een account aangemaakt maar echt snappen doe ik het nog niet geloof ik, wat je dan allemaal op je bord neerzet, zet je daar dan dingen neer die je repint bij een ander ..... nou ja ik ga me er nog maar eens heel goed in verdiepen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Juanita,

    Wat heb je dat leuk gedaan super mooi gemaakt en leuke Magnolia stempels heb je gebruikt ik vind het wel mooi ingekleurd en wat is dat leuk papier wat je heb gebruikt.
    O ja nog gefeliciteerd met je nichtje.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de 4 prachtig opgepimpt. Je bent creatief bezig geweest.

    Verslavend is Pinterest hé?! Als ik er achter zit, ben je de tijd zo vergeten. Ik heb dat ook hoor!!!

    Jij ook nog een fijne Koninginnedag.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit mooi gedaan voor je nichtje, een schattig geheel! Kan ze ook zo leuk in haar kamertje neerzetten.
    Ja, Pinterest is leuk, maar voor mij niet zo verslavend. Heb wel een paar borden aangemaakt, dat wel. Vind het wel een enorme inspiratiebron.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super leuk uit, Juanita, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen