Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 50 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 7- jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 10 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

dinsdag 2 april 2013

40 jarig huwelijk!!!

Hallo Luitjes,

Zo allemaal de pasen goed doorgekomen, had lekker al vanaf vrijdag vrij dus een heel lang weekend. By the way, mijn kleindochter Zoë was helemaal verliefd op haar paas criss cross box. Mama was er ook helemaal weg van, vond hem wel enig staan tussen haar paasdecoraties. Maar kleindochterlief zei: "Nee, mama deze zet ik echt in mijn kamertje boven !!!" Lachen hè?

Ja, toen vanmorgen de wekker weer ging, dat was ietsepietsie minder. Maar ja, duty calls en is tegenwoordig heel belangrijk. Heb inmiddels van mijn nieuwe werkgever vernomen dat ik op zeker tot eind van het jaar werk heb, gemeentes moeten dan weer rond de tafel. Dus mijn contract wordt dus voor 9 maanden verlengd. Hier ben ik heel blij mee, anders moest ik echt naar het UWV.

Genoeg gebabbeld, dit keer heb ik een kaart voor een 40- jarig huwelijk gemaakt. Mijn zwager en schoonzus zijn a.s. zaterdag 6 april 40 jaar getrouwd. Dus ik vond het wel leuk om hun te verrassen met een mooie kaart. Heb me gek gegoogeld en gepinterest. En het heeft echt wel gewerkt. Het volgende kaartje, heb ik via een filmpje met duidelijke tutorial gevonden en gescraplift. Een beetje van you tube en een beetje van mezelf,  jullie kennen dat wel.

De Voorkant
De Binnenkant





Moet zeggen dat ik dit wel een heel stijlvolle trouwkaart vind. Het was een eenvoudige kaart om te maken. Tevens laat ik jullie nog 2 foto's zien, wat een bende het altijd wordt als je met een kaartje bezig bent. Die bende ga ik zo opruimen want heb alweer een tweetal nieuwe opdrachten waar ik aan moet beginnen, nou ja moeten, dit wil ik zelf heel graag.

Aankomend weekend is er weer creabeurs hier in Rijswijk. Daar kan je mij dus weer vinden, daar ga ik weer rustig een dagje doorbrengen, jullie zien de spullentjes wel binnenkort verschijnen op dit blog.

Liefs Nit@

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje heel mooiiiiiiiii
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superfijn dat je in ieder geval mag blijven tot het einde van het jaar Juanita, top. Wat heb je een supermooi kaartje gemaakt zeg, die gaan ze zekers te weten prachtig vinden, hij is heel stijlvol, helemaal super. En wat heerlijk dat je een hobbykamertje heb, ik maak mijn kaarten aan de eettafel, ziet er net zo uit dan als bij jou maar ach het is ook weer zo opgeruimd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart is het geworden !! Heel stijlvol .... En de foto's van je buro zijn HEEL herkenbaar. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje die door de eenvoud verder niets nodig heeft! Mooi hoor! Hahaha,ik denk dat het er bij de meesten wel zo uit ziet na het maken van een kaart!...Bij mij tenminste wel! ;)Veel plezier op de beurs! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart is het geworden en ook een superlief gedicht staat erin! Ze zullen er erg blij mee zijn. Ha, ha, ja mijn kamer ziet er ook altijd ontploft uit na het maken van een scrapsel. Hoort bij het creatieve proces moet je maar denken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor een bijzondere gelegenheid. Het gedichtje erbij vind ik ook erg toepasselijk. Je bent al een tijdje volger bij mij, erg gezellig. Tot op heden was ik nog niet in de gelegenheid geweest voor een tegenbezoek. Maar hier ben ik dan. Je paascriscross box vind ik geweldig! IK ben ook volger bij jou geworden dan hoef ik niets meer te missen. Fijne zondag nog en tot snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen