Over mij

Mijn foto
Hoi. Ik ben 51 jaar, getrouwd met Theo. En ben in het bezit van een 8 jarige rottweiler die luistert naar de naam Amboss. Tevens al 11 jaar trotse oma van kleindochter Zoë. Door het tijdschrift OOK(voor opa&oma's)ben ik met het scrapvirus in aanraking gekomen. Klik op de foto's om ze groter te zien. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

MIJN ALLERLIEFSTE SCHATTEN!!!!!!

Volgers

vrijdag 8 maart 2013

Kaartje 50 jaar gemaakt !

Hallo Luitjes,

Hier ben ik weer.

De uitspraak door de rechter heeft inmiddels plaats gevonden, en hetgeen ik er over wil zeggen is dat deze voor mij en mijn mannetje goed heeft uitgepakt.Voor mijn "zoon" niet maar dat is zijn eigen keuze geweest. Nog ongeveer één jaar(wordt dan 21 jaar) en dan hebben we niets meer met meneer te maken, en kunnen we eindelijk verder met ONS leven gaan.

Vandaag is onze schoonzoon 50 jaar geworden en natuurlijk heb ik als schoonmama een toepasselijke kaart in elkaar gefreubeld. Ben de laatste drie kaarten wel met Kenny K stempels in de weer geweest.




Papier : Alissa Bo Bunny,wit cardstock,Pine Needles cardstock van Tim Holtz
50 Cricut Cartridge George & Basics Shapes
Happy Birthday stempeltje Action, Stempel chicky Kenny K: Bodacious Bev
Boementjes en roosjes eigen voorraad
roze parelketting : Xenos
Geld enveloppe embost met cuttlebugstans Happy Birthday en uitgesneden met Cricut Cartridge Wild Card.
Tekstjes gemaakt met de computer
Naamstempel uitgestanst met Spellbinders Beaded Circles
Kenny K stempel ingekleurd met Twinkling H 2 O'S en dis-tress inkt
Bling Bling steentjes Bo Bunny


Alvast bedankt voor het kijken en hoop dat jullie hem weer leuk vinden.En nu snel met mijn paascreatie starten.

Liefs Nit@



20 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de uitspraak goed heeft uitgepakt voor jullie Juanita, helemaal super. En wat een gave kaart heb je gemaakt voor je schoonzoon, ik vind hem werkelijk super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig dat de uitspraak voor jullie goed is uitgepakt!
    Je kaartje is weer ontzettend gaaf, super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn voor Je, Juanita, dat de rechtzaak in jullie voordeel is beslecht.
    Hopelijk gaat de zon nou ook een keer schijnen in jouw leven. Je kaartje is super! Groetjes Brigitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart juanita! en wat een leuke stempel van die wulpse dame
    :-)

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. da's echt een hele leuke mannenkaart!
    Ook heel fijn te lezen dat de rechtbank in jullie voordeel oordeelde

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Juanita, die gaat vast in de smaak vallen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart voor je schoonzoon, grappig die teksten erin :) Fijn dat je tevreden bent over de uitspraak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart geworden hoor! Heb de rechtszaak niet meegekregen, maar wel fijn dat de uitkomst voor jullie goed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk zo'n 'stout' kaartje voor een 50-jarige :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een onwijs gaaf kaartje is dat geworden zeg.......woehoeee met zo een sexy stempel wahahaha, vind de stempels overigens heel erg gaaf.
    Leuk ook al die teksten binnenin je kaart.

    Fijn dat de rechtzaak goed voor jullie heeft uigepakt, ik neem aan dat het iets in familie kwestie is, dat zal je vast niet in de koude kleren gaan zitten.

    Nou meis fijn weekend.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend verdrietig voor je Juanita dat je eigen kind je zoveel verdriet aandoet. Ik vind het heel naar voor je dat je bij mijn blog schreef dat je de babyalbums ver weg hebt gestopt omdat het zoveel pijn doet!
    Je kaart is zoals gewoonlijk weer prachtig!
    Sterkte en liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super ondeugend kaartje voor jullie schoonzoon! Erg leuk,Juanita!!!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk en toepasselijk kaartje Juanita! Daar zal de jarige vast heel blij mee zijn!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke sexy kaart heb je voor je schoonzoon gemaakt. Helemaal superrrrr.
    Gelukkig om te horen, dat de rechtzaak goed heeft uitgepakt voor jullie. Gaan jullie waarschijnlijk weer wat meer rust krijgen.

    Liefs, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuke kaart:) Al die leuke teksten aan de binnenzijde zijn ook een super idee! De jarige zal er vast blij mee zijn..
    ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke mannenkaart zeg, heel erg leuk idee en prachtig gemaakt, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke mannen kaart.
    Sexy dame voorop.
    De binnen kant is ook leuk met al die spreuken.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Juanita,
    wat een superkaart voor een 50 jarige man....mooie dame erop en die teksten zijn geinig!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaart zeg, geinige stempel....ik lees schoonzoon 50 jaar, jij bent jonger dan je schoonzoon....was even verward.
    aniway het kaartje is geweldig leuk geworden.....vind die stempel echt zo grappig.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen